Anmeldt 21. mai 2018

Frokosten på dette stedet er superb, i tillegg ha de ladder for elbil noe som gjør reisen videre enklere. Rommet var rent og sengene gode. PS der er rom i kjellerfløyen som ikke er av samme kvalitet og der er ikke middagsmat for barn så vi måtte kjøre inn til Vejle, men det er kun 6km unna.
Stedet er stille og behagelig å være på, og som sagt frokosten er utrolig god, kanskje danmarks beste...?

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, HolsteinBeer
Line T, Receptionschef på Haraldskær Sinatur Hotel & Konference, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mai 2018

Tusind tak for jeres besøg og den fine anmeldelse - det sætter vi stor pris på. Vi gør meget op i sunde, økologiske og lokale råvare og vores kokke gør hver dag deres ypperste for at tilberede de lækreste frokoster og middage, til vore gæster.

Vi har altid een eller anden form for børnemenu vi kan tilbyde, så det håber jeg sandelig også I er blevet præsenteret for da I var her

Det er korrekt, at badeværelserne på 1. sal i værelsesfløjen er nyrenoveret i forhold til de værelser der ligger i stueetagen

Vi håber på vi kan få lov til at byde jer velkommen tilbage til os på Haraldskær

De bedste hilsner
Line, Receptionen

Anmeldt 31. juli 2017

Stoppet her på vei fra København til Legoland. Tenkte vi skulle ha en overnatting på en rolig plass for å slappe av på veien. Leide oss sykler på hotellet og syklet oss en tur før vi sjekket ut noe som ble en god start på dagen. Kjempeflott plass i rolige omgivelser. Maten var helt utmerket. Herfra er det ca. 20 min. kjøring til Legoland. Vet med sikkerhet at vi ønsker å bo her neste gang vi skal til Legoland.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, alexandere602
Svar fra ledelsen:Besvart 2. august 2017

Mange tak fordi i har overnattet hos os og tak for jeres positive anmeldelse, den er vi rigtig glad for.
I skal være så hjertelig velkommen igen:)

Anmeldt 6. juli 2017

Fin beliggenhet, fine rom, hyggelig betjening og nydelig frokost. Ligger idyllisk til og er nærme flere av de store parkene. Nyoppussede rom, med god standard. Anbefales trygt til alle typer reiser :)

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Remy S
Svar fra ledelsen:Besvart 16. juli 2017

Mange tak for jeres fine anmeldelse og anbefaling af Haraldskær, det er vi rigtig glade for, at i har givet jer tid til:) Vi håber at se jer igen.

Anmeldt 18. mai 2017

Deilig sted, hjemmekoselig og med hjemmelaget mat.
Enkelt, men rent og pent.
Nydelige omgivelser. Godt sted å overnatte, også et godt sted for en bedre middag.
Egner seg utmerket for selskaper. Vi ha vært der gjentatte gnager over flere år, og standarden holdes

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, gjestfranorge
Svar fra ledelsen:Besvart 25. mai 2017

Tusind tak for jeres fine anmeldelse, den er jo dejlig at læse. Rart at høre, at i glade for at komme igen på Haraldskær, i er altid velkommen! :)

Anmeldt 28. juli 2016 via mobile enheter

Valgte dette hotellet da vi ville ha en natt i stille omgivelser. Her var det virkelig flott. Nydelig landskap rundt der kuene fikk på beite. Hotellet i seg selv var veldig flott med hyggelig betjening, og veldig god frokost. Et sted å anbefale hvis man er på gjennomreise.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Matorn