Anmeldt 8. august 2018

Delikat og lekkert innredet rom. Ganske hard madrass, men min mann synes den var helt ok. Nok stikkontakter, det er ingen selvfølge på danske hoteller. Nydelig frokostbufet. Minus for "rotete" ankomst til rommene.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, SnefridA1
Torvehallerne, Receptionen på Best Western ToRVEhallerne, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2018

Kære Snefrid A,

Mange tak for din anmeldelse, vedrørende dit nylige ophold hos os.
Vi er glade for at I havde et dejligt ophold hos os.

Vi håber naturligvis at vi kan byde Jer velkommen igen en anden gang.
Receptionen
Best Western ToRVEhallerne

Anmeldt 27. juli 2018

meget hjelpsomme og villig til å gi god service.
Vi reiste av sted klokken 06:;00 på morgenen, og da hadde de pakket ferdig mat poser som vi kunne ta med. Kjempe bra!
De var også veldig behjelpelig med noen praktiske ting, og de gjorde det med et stort smil.
Slikt er veldig bra i disse dager hvor en noen steder opplever litt for mye stress og halv blide medarbeidere. SÅ TAKK!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, Geir K
Torvehallerne, Front desk på Best Western ToRVEhallerne, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2018

Kære Geir K

Tusind tak for din fine anmeldelse. Den vil jeg sørge for at dele med mine kollegaer. Det glæder mig at I havde et dejligt ophold og håber at I vil komme og besøge os igen.

Med venlig hilsen
Michelle - Torvehallerne

Anmeldt 21. juli 2018

Service bra,hotell bra, beliggenhet bra,men opplysning om parkering dårlig. Derfor 1590.00 dkr i bøter
Derfor misfornøyd. Resepsjonspersonale ikke interessert i min situasjon.De mente at det var min feil.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, berliv2018
Torvehallerne, Receptionist på Best Western ToRVEhallerne, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2018

Kære berliv2018,
Mange tak for din anmeldelse.

Parkeringspladserne omkring hotellet er desværre ikke vores egne parkeringspladser, men er ejet af et selvstændigt parkeringsselskab.
For at gøre det så nemt som muligt for vores gæster at vi hængt vejledning til vores gæster på alle automater ( på 2 sprog) i hvordan man trækker en parkeringsbillet. Vi har ligeledes hængt skilte op flere steder hvor vi minder vores gæster om at de skal huske at trække parkeringsbillet, ligesom der hænger tydelig skiltning for hvor man må parkere.
Vi guider derudover vores gæster i hvordan de skal trække en billet, men vores gæster skal desværre selv holde styr på hvornår parkeringstiden er udløbet. Grunden til at du fik din første parkeringsbøde var fordi parkeringstiden var udløbet på din billet, og du ikke havde trukket en ny.
Den anden bøde fik du fordi du ikke fik indleveret en ny parkeringsseddel til os i receptionen.

Jeg beklager hvis dette ikke levede op til dine forventninger.
Receptionist

Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Ligger svært sentralt til i sentrum, gangavstand til alt. Parkering på gata, eller i parkeringsshuset som ligger ved siden av hotellet, koster 110 DKK per døgn. Fine rene rom. Lyse og store bad med badekar, som var populært hos barna. Lekerom for barna. God frokost og hyggelig betjening. Anbefales!

Takk, Margit S

Kære Margit S,
Mange tak for den flotte anmeldelse og jeres besøg i ToRVEhallerne.
Det glæder mig at i havde et dejligt ophold hos os, og jeg håber vi får lov til at byde jer velkommen igen.

Receptionen

Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Utmerket hotell meget sentralt i Vejle med parkering i underetasjen (Dkr 110 pr døgn). Svært hyggelig betjening, flott stort rom og en veldig bra frokost. Hotellet har også stort lekerom for barn. Anbefales!

Takk, Finn P. O
Torvehallerne, Receptionist på Best Western ToRVEhallerne, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2018

Kære Finn P.O

Mange tak for din anmeldelse.
Det glæder os at du har haft et dejligt ophold her i ToRVEhallerne, og har nydt vores central placering i Vejle.

Jeg håber vi kan byde dig velkommen igen næste gang du er i Vejle.

Receptionist