eDreamsUSD 161
Anmeldt 7. august 2019

God service og hyggelig betjening. God mat og ok frokost bufe med det du trenger. Ligger midt i alt, fra gågater til offentlig kommunikasjon. Er du der må du gå til Conrads/ No 14vinbar, nydelig sted i gamle omgivelser.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, knarnest
Torvehallerne, Receptionen på BEST WESTERN ToRVEhallerne, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2019

Kære Knarnest,

Tusind tak for den flotte anmeldelse!
Det glæder os at du har haft et godt ophold hos os.
Vi glæder os til at byde dig velkommen igen ved lejlighed.
Du ønskes en rigtig god sommer - og endnu engang tak for din fine anmeldelse!
Kærligste hilsner,
Receptionen Best Western ToRVEhallerne

Anmeldt 1. oktober 2018

Valgte dette hotellet pga beliggenheten på gjennomreise i Danmark, og pga sushi restauranten i hotellet.

Fordi vi er opptatt av god parkering for sportsbil, reiste vi først til hotellet før booking for å se på beliggenheten (mtp at det var i sentrum). Hotellet hadde god parkering i underetasjen som var romslig, trygt (ble låst på kvelden), og til ok pris. Vi betalte 100 DK for ett døgn.

Vi gikk inn i resepsjonen og booket rom, hvor vi ble veldig hyggelig mottatt. Romslig, fin suite med tre rom. Noe gammeldags gulvtepper, men virkelig en sjarmerende suite i toppetasjen med utsikt til kirketårnet og tak topper. Stort, deilig bad med jacuzzi og dusj. Og omlag ti, myke håndkler til disposisjon. Sengen var helt nydelig!! 210x210, for en madrass! Jeg ville umiddelbart bytte seng hjemme, og det er ytterst sjelden en seng på reise oppleves bedre enn min egen seng hjemme.

Da vi skal tilbake på reise i Danmark om 3 uker, booket vi samtidig det samme rommet for neste reise siden vi ble så fornøyde.

Men den absolutte favoritten er alikevel Bar`Sushi. Wow! Flott interiør, veldig hyggelig service, og vidunderlig sushi!! Vi er sushi elskere og dette svarte til forventningene. Restauranten tilbyr "all you can eat" søndag til torsdag for kr 250 danske, og dette var helt ok. Men neste gang ønsker jeg heller å velge ulike retter selv. Kvalitet fremfor kvantitet. Da vi ble servert forrett og første brett med delikatesser var det en himmelsk opplevelse. Nydelige sammensatte smaker, god variasjon i maki-biter og virkelig en flott opplevelse. Men da vi ble spurt om vi var mette, og de kom med brett nr 2 (selvfølgelig ønsket vi mer!), ble det dessverre en stor skuffelse. Her viket kvalitet for kvantitet.
Drakk hvit vin og delte en flaske Chardonnay. Betalte kr 280 Danske, de var helt fint.
Service fra hun som serverte oss var fantastisk, smakene i det første brettet vi ble levert var beyond, og restauranten hadde en rik meny. Vi kommer garantert tli å spise her neste gang!

Romtips: Suite, flotte rom til fin pris
Dato for oppholdet: september 2018
Takk, GT_theTravellers
Torvehallerne, Receptionist på BEST WESTERN ToRVEhallerne, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2018

Kære GT_Terese,

Mange tak for de pæne ord, og for at tage dig tid til at dele dem med andre rejsende.
Det er dejligt at høre at I nød jeres ophold i vores dejlige suite.
Jeg kan godt forstå at du er begejstret vores senge. Alle madrasserne er specialdesignet, specielt til vores hotel!
Jeg vil naturligvis bringe jeres flotte ros af Bar’Sushi videre til mine kollegaer. Vi er meget stolte af den mad vi servere, den service vi levere og den flotte indretning – så jeg er glad for at den faldt i jeres smag ligeledes. Må jeg anbefale at i prøver enten vores danske restaurant Jacobsen eller den italienske restaurant Bistecca til jeres næste besøg. Begge servere god mad i hyggelige og velindrettet omgivelser, akkompagneret med top service.
Det glæder os meget at I har lyst til at komme igen om 3 uger, og vi glæder os meget til at byde jer velkommen igen.

De bedste hilsner,
Receptionen

Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Tett ved bussterminal og togstasjon ligger dette hotellet. Som navnet sier er det en gammel torvhall som er bygget om til hotell. Selve hallen er beholdt og inneholder frokostrestauranten, en sushibar og en argentinsk restaurant, i tillegg til to barer. Her finnes også resepsjon og en nok en restaurant. Hotellet ligger få meter fra en av de mange gågatene i byen.
Rommene på hotellet er av litt forskjellig størrelser og inneholder det som trengs. Betjeningen er hyggelige og serviceminded. Frokosten er bra. Ikke med det største utvalg, men egg og bacon slår aldri feil. Vi prøvde begge barene. Den ene har kun whisky. Og kun Scotch single malt. Den andre heter Gin bar, men her kan du få alt du ønsker.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 183gunnarg
Torvehallerne, Receptionen på BEST WESTERN ToRVEhallerne, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2018

Dear Gunnar G,

Thank you so much for your kind review. We are pleased that you enjoyed the hotels selection of restaurants and bars. I will make sure to share your praising words with the staff. We hope that we may welcome you again some other time.

Kind regards,

Reception

Anmeldt 8. august 2018

Delikat og lekkert innredet rom. Ganske hard madrass, men min mann synes den var helt ok. Nok stikkontakter, det er ingen selvfølge på danske hoteller. Nydelig frokostbufet. Minus for "rotete" ankomst til rommene.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, SnefridA1
Torvehallerne, Receptionen på BEST WESTERN ToRVEhallerne, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2018

Kære Snefrid A,

Mange tak for din anmeldelse, vedrørende dit nylige ophold hos os.
Vi er glade for at I havde et dejligt ophold hos os.

Vi håber naturligvis at vi kan byde Jer velkommen igen en anden gang.
Med venlig hilsen,
Receptionen
Best Western ToRVEhallerne

Anmeldt 27. juli 2018

meget hjelpsomme og villig til å gi god service.
Vi reiste av sted klokken 06:;00 på morgenen, og da hadde de pakket ferdig mat poser som vi kunne ta med. Kjempe bra!
De var også veldig behjelpelig med noen praktiske ting, og de gjorde det med et stort smil.
Slikt er veldig bra i disse dager hvor en noen steder opplever litt for mye stress og halv blide medarbeidere. SÅ TAKK!

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, Geir K
Torvehallerne, Front desk på BEST WESTERN ToRVEhallerne, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2018

Kære Geir K

Tusind tak for din fine anmeldelse. Den vil jeg sørge for at dele med mine kollegaer. Det glæder mig at I havde et dejligt ophold og håber at I vil komme og besøge os igen.

Med venlig hilsen
Michelle - Torvehallerne