Flott sted (Gratis)

Et flott tilbud midt i Vejle sentrum. Mye og se og gjøre for barna. For et stramt feriebudsjett... les mer

Anmeldt 29. juli 2019
hag_lov
Akkerhaugen, Norge
10/10 :)

Anmeldt 20. juli 2019
Katbrov

Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

Et flott tilbud midt i Vejle sentrum.
Mye og se og gjøre for barna.
For et stramt feriebudsjett er det flott med slike gratismuligheter.
Anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, hag_lov
Anmeldt 20. juli 2019

Denne plassen anbefales på det sterkeste! Gøy for både voksne og barn og man lærer mens man leker seg gjennom hele utstillingen. Utrolig flotte utstillinger og alt var utrolig bra gjennomført og utrolig flott!

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Katbrov
Anmeldt 7. august 2018

Interessant, flott presentert, og mye nyttig lærdom. Dette må vær et drømmested for skoler, et fantastisk sted for å ta med elevene. Her var også mye nytenking, og ting ble vist på en måte som gjør at man skjønner at vi må endre forbruket vårt. Vi har mye å lære på resirkulering, f.eks.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, SnefridA1
Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

Kjempefin aktivitet å ta med barn til, både store og litt mindre barn. Også flott for voksne. Gratis til og med!:)

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, marieny79
Anmeldt 13. mai 2016

Opplevelsessenter med grønne verdier i sentrum. Foreslår at man følger med en oppsatt guidet tur, for så å velge hva man vil utforske. Passer best for familier.

Dato for opplevelse: august 2015
1  Takk, khsyv