Anmeldt 22. september 2017

Vi deltok på en konferanse på hotellet og valgte derfor å bo på hotellet. Rommene var stilrene og enkle, men rene og pene og med gode senger. Badene virket å være oppgradert nylig. Svært imøtekommende og hyggelig betjening, og delikat frukost i en restaurant med flott utsikt over Velje Fjord. Jeg kommer gjerne tilbake ved en senere anledning

• Opphold: september 2017, reiste på forretningsreise
Takk, Dag-Morten
Munkebjerg2016, Gæsteansvarlig på Munkebjerg Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2017

Kære Dag-Morten
Tak for din review af vort hotel. Vi er glade for at du synes om stedet og håber at vi kan byde dig velkommen på Munkebjerg en anden gang.

Anmeldt 7. august 2017 via mobile enheter

Et stort og flott hotell som ligger idyllisk til i grønne omgivelser. Vi bodde i et treetop-værelse med god plass og fin utsikt. Til tross for at hotellet er gammelt (50 år), er det godt vedlikeholdt, og stilen fin og moderne på rom og interiør. Badeanlegget besto av bl.a. et basseng og to boblebad. Da vi var der virket kun det ene boblebadet. Svømmebassenget har kaldt vann til å være et innebasseng. Frokosten hadde et bredt utvalg, men ordningen med dispenser for juice (app på et nettbrett) fungerte dårlig da det tok lang tid å fylle opp, og glassene var små. Vi hadde roomservice en kveld og bestilte en club sandwich hver. Jeg har aldri smakt en så vassen og udelikat club sandwich før. Kyllingen var på grensa til rå, hadde skinn og var nesten smakløs. Ikke godt nok til å være et hotell som skryter av kjøkkenet sitt! Vaskepersonellet glemte igjen et vaskemiddel på badet en dag, noe som ikke var så farlig. Verre var det at det ikke var dusjsåpe (kun shampo, balsam og body cream) på badet. Personalet forøverig var helt ok. Gjorde jobben sin, men utmerket seg ikke spesielt, noe en kanskje må regne med på et hotell av den størrelsen? Litt upersonlig atmosfære. Vi dro på en etterlengta kjærestetur og hadde håpet på det lille ekstra, men det uteble dessverre.

Opphold: august 2017, reiste som et par
Takk, Anne G
Munkebjerg2016, Gæsteansvarlig på Munkebjerg Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2017

Kære Anne G
Tak fordi du tog dig tid til at sende en review af vort hotel. Det er rart at høre at du synes godt om vore Tree Top værelser og indretning. Men jeg er ked af at I havde en dårlig oplevelse med maden, boblebadet og den manglende sæbe på værelset. Det er sendt videre i huset så det ikke sker igen. Vi håber at I måske kommer forbi en anden gang så I kan opleve at det ikke er vor normale standart.

Anmeldt 5. august 2017 via mobile enheter

Dette er 3. gang vi reiser til dette området av Danmark med to små barn, og dette hotellet er det beste hotellet hittil. Vi overnattet der i 3 netter. Man føler virkelig (og ser) at rommet er ordentlig rent, det lukter rent, og det er mer enn nok håndkler, og dynene og putene er myke og gode. Jeg har astma og allergi som jeg er mye plaget av, men merket ikke mye til det på rommet vi hadde
Vi hadde rom med balkong, som jeg anbefaler istedet for de rommene hvor man kun har et stort vindu, da det blir veldig varmt om natten nå om sommeren. Og det er vel det eneste jeg har å utsette på rommet.
Servicen var kjempe bra, alle er veldig hyggelige og hjelpsomme.
Frokostbuffeten er definitivt et høydepunkt, både vi og barna koset oss veldig med alt det gode utvalget av bakevarer, og alt man egentlig kan tenke seg! Vi tok også med oss frokost opp på rommet, uten at det var et problem.
Vi bestilte biff til sen middag en av dagene, etter en lang dag i Legoland, og det er vel første gang jeg har klart å spise en så stor biff, det var en av de møreste og godeste biffene jeg har smakt! Veldig god mat og bra kvalitet, men litt dyrt.
En koselig rutine vi fikk med barna, var å gå ned å bade i bassenget hver morgen, som var et koselig og fint badeanlegg med boblebad og barnebasseng. Et stort pluss når man overnatter på hotell med barn! Området rundt hotellet var fint, masse fin natur, med en fantastisk utsikt fra hotellet, og en sti utenfor i skogen, fører deg ned til en koselig plass nede ved havet. Det er også golf, casino og tennis muligheter. Hotellet anbefales

Opphold: august 2017, reiste med familie
Takk, InaB85
Munkebjerg2016, Gæsteansvarlig på Munkebjerg Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2017

Kære InaB85
Hvor er det dejligt at høre at I har nydt jeres ophold på Munkebjerg Hotel. Jeg sender roserne for maden videre til køkkenet. Vi har en skøn beliggenhed og jeg håber I har fået lyst til at besøge os en anden gang.

Anmeldt 27. juli 2017 via mobile enheter

En natt med gourmetopphold for to kostet 6.800 NOK. Fint og tidsriktig hotell. Fint og stort treetop-værelse. God mat - men til tross for fem lekre retter var vi fortsatt sultne. Pene omgivelser. Gjennomført interiør i dansk design. Men dessverre er dette for kostbart for en overnatting - velg heller et 5-stjernes hotell med suite til samme pris.

Opphold: juli 2017, reiste som et par
Takk, Jørgen S
Munkebjerg2016, Gæsteansvarlig på Munkebjerg Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2017

Kære Jørgen S
Tak for din review af Munkebjerg Hotel. Jeg er ked af at høre at I stadig var sultne efter jeres gourmet middag. Det er ikke noget vi normalt hører fra vore gæster. Men dejligt at I fandt at middagen var velsmagende. I har valgt et af vore luksusophold og derfor prisen. Jeg skal ikke kunne sige om det er muligt at få en Suite på et 5 stjernet hotel og 5 retters gourmetmiddag til den pris. Men tak fordi I besøgte os og nød omgivelserne.

Anmeldt 26. juli 2017 via mobile enheter

Fantastisk flott hotell. God mat. Fint, lite badebasseng. Men i 2017 duger det ikke å bare skrive "vi bryr oss om miljøet, ikke legg håndklærne på gulvet om de kan brukes igjen". Vi tok med oss to for mye frukt på frokosten, som barnen ikke spiste opp. De fikk vi ikke ta med oss ut, de måtte spise de i frokostsalen.Nei, de skulle heller kastes i søppelet før barnen fikk ta de med.

Opphold: juli 2017, reiste med familie
Takk, Karoline S
Recptionsmanager, Receptionschef på Munkebjerg Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2017

Thank you for staying at Munkebjerg hotel. We appreciate your feedback.