Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Et veldig koselig hotell. De la til rette for at vi fikk 5 senger på rommet. Vi fikk gratis inn på badeanlegget ved siden av. Frokosten var så som så. Den glutenfrie valgte vi å ta med selv. Men alt det andre veide opp.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Hilde Merete Ha... S
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Skulle bo her 1 natt, men endte opp med å bo her 4 netter. Dette er et tipptopp hotell,med ypperlig beliggenhet. Rommet vi hadde var helt enkelt, med tv og flott bad.
Svømmehall og treningsstudio er også med i prisen.
God og lun stemning i resepsjonsområdet, som også har bar med diverse utvalg.
Ansatte i resepsjonen var også meget hyggelig og hjelsom når man trengte råd/hjelp.

Prisene for overnattingen var også meget bra.

Kun 10 min gange til Velje sentrum.

Kommer garantert tilbake hit ved neste Danmarksbesøk.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, OnkelFraFrekhaug
Jesper Agerskov S, Receptionschef på Vejle Center Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2018

Kære Gæst,

Tak for din henvendelse.

Vi er glade for at I har nydt jeres ophold i Vejle og på Vejle Center Hotel.
Det kan være vi ser jer igen næste år.

Med venlig hilsen
Jesper Agerskov Sørensen

Anmeldt 25. juni 2018 via mobile enheter

Ett sentralt hotel, midt i Danmark. Fine rene rom, hyggelig betjening. Delikat frokost og lunch med tradisjonell dansk mat, pent anrettet. Lobbybar med ett utvalg av dansk øl, og det var litt for dyrt. Vi vil da ikke betale mer for dansk bayer i Danmark enn i Norge. Tenk å si at vi drømmer om norske priser på øl.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Sunnm
Anmeldt 19. juni 2018 via mobile enheter

Bodde en natt på hotellet. Kom sent og reiste tidlig.
Rommet var stort og romslig.
To gode enkeltsenger, sofa med bord og et stort bad.
Noe dårlig belysning på rommet, lysene over sengene fungerte ikke.
Ikke lademuligheter ved nattbord.
Knallbra frokost!! Stort utvalg, god mat og god plass.
Gratis parkering rett utenfor.
Anbefales.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, TineJ21
Jesper Agerskov S, Receptionschef på Vejle Center Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juni 2018

Kære Tine,

Tak for din feedback.

Vi er glade for, at I har nydt jeres ophold. Vi håber at se jer igen en anden gang.

Med Venlig Hilsen
Jesper Agerskov Sørensen

Anmeldt 11. juli 2017 via mobile enheter

Hotellet ligger en liten spasertur unna sentrum. Du kan låne sykkel på hotellet om du ikke velger å gå den grusbelagte stien mot sentrum som går langs en liten pittoresk kanal.

Hotellet er ørlite slitent, men den avslappende atmosfæren og den særdeles hyggelige betjeningen gjør dette uvesentlig. Fine rom med god plass.

Resepsjonen har også en liten bar i tillegg til en restaurant som vender ut mot parken som ligger bak hotellet. Restauranten er helt grei, men velg heller en i sentrum.
Frokosten er også bra.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, qchef
Jesper S, Receptionschef på Vejle Center Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2017

Kære qchef,

Tak for din feedback.
Det glæder mig, at høre i har nydt jeres ophold. I skal være meget velkommen til at komme og besøge os igen næste år.

Med venlig hilsen
Jesper Agerskov Søren