“Svært fornøyd familie hvor alle ble fornøyd”
Anmeldelse av L'angolo Italiano

L'angolo Italiano
Vurdert som nr. 6 av 163 Restauranter i Vejle
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Famile på 4. Barn på 6 og 8 år. Vi spiste Pizza og pasta. Maten kom svært raskt selv om restauranten var full. Veldig hyggelig betjening og god service. Anbefales.

Takk, gautewag

Anmeldt 10. februar 2020

Hyggelig uformellt og typisk Italiensk med rustik tone. Friske råvarer og hyggelig betjening Fantastisk hjemmebakt brød. Litt i den dyre ende, men sådan er det jo på gågaten. Kan anbefale og vil nok besøke igjen.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, mostefansen
Anmeldt 24. juli 2019 via mobile enheter

Maten vi fikk servert var meget god (pizza/pasta) og det var relativ rask levering av maten. Altfor dårlig øl-utvalg, så det kan de bli bedre på. Ellers var det et tipp topp sted, forresten litt dårlig utvalg på barnemeny

Takk, DanAngell
Anmeldt 16. juli 2019 via mobile enheter

Vi besøkte restauranten og fikk ypperlig service og en meget god pizza!

Passer utmerket for barnefamilier.

Takk, LarsA256
Anmeldt 10. juli 2019 via mobile enheter

Svært god italiensk pizza på denne restauranten. Prøvde en hvit pizza med trøffel-salami og bakte poteter. En for meg ny kombinasjon på pizza, men det var faktisk veldig godt.
Basert på navnet på innehaveren, kan det tyde på at han har italienske aner. Pizzaen og pastaen sto i alle fall ikke tilbake for tilsvarende måltider spist i Italia.
Litt usikre servitører når vi besøkte restauranten, men det kan kanskje skyldes ferievikarer.

Takk, andreasaW5053ZI

Reisende som så på L'angolo Italiano, så også på

Vejle, South Jutland
Vejle, South Jutland

Har du vært i L'angolo Italiano? Del dine erfaringer!