“Fantastisk mat”

Kjøkken: Steakhouse, Dansk, Grill
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Hyggelig personale, fine rene lokaler og god fokus på smittebegrensing under covid-19

Her var maten så god, at du nesten blir irritert på deg selv for at du ikke klarer å spise mer. Nydelig kjøtt, mye gode forretter og varmt tilbehør! Anbefales!
Koster litt, men ville ikke vært forruten denne middagen.

Dato for besøk: august 2020
Takk, amons82

Anmeldt 26. oktober 2019 via mobile enheter

Vi booket bord på nett en time før ankomst en lørdag kveld, det var lurt for her var det helt fullt. Vi ble tatt godt i mot og servitøren var hyggelig og rask. Kokkene som skjærer kjøtt er dyktige og kommer gjerne med anbefalinger. God mat og noe for alle, topp!

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, 897kristins
Anmeldt 24. juli 2019 via mobile enheter

Visste ikke at dette var en kun buffee restaurant da vi dro hit, men den viste seg å være meget god. Vi var 4 voksne og 2 barn. Da dette var på en tirsdag så spiste begge barna gratis. (Tirsdag,onsdag,torsdag)
De hadde masse av salat, forskjellige poteter, sauser, brød og ikke minst kjøtt. Kjøttet var meget godt. Sto 2 kokker som skjærte opp for oss og fortalte vennlig hva de forskjellige kjøttypene var. Kan trygt anbefale dette til alle

Dato for besøk: juli 2019
Takk, DanAngell
Anmeldt 7. juli 2017 via mobile enheter

Stilrent lokale, veldig gode valgmuligheter av mat for både store og små. God service og ubeskrivelig god mat Vi kommer definitivt tilbake

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Kristine H
Anmeldt 2. august 2015 via mobile enheter

God mat. Delikat. Betjeningen skjærer opp det kjøttet du ønsker. Minner lite om fabrikkmat. Eneste minus er at servitørene var sene med å rydde bordene for brukte tallerkener. Vi kommer igjen.

Dato for besøk: august 2015
Takk, Wangenoy

Reisende som så på Restaurant Flammen Vejle, så også på

Vejle, South Jutland

Har du vært i Restaurant Flammen Vejle? Del dine erfaringer!