“Æsj”
Anmeldelse av Sushi Point

Sushi Point
Vurdert som nr. 16 av 26 Restauranter i Alta
Anmeldt 5 uker siden via mobile enheter

Spist mye sushi i mitt liv! Å sushi point e uten TVIL den kjedeligste å styggeste sushi plassen som finns! Dårlig SERVICE! dårlig sushi biter! Å før dyrt me tanke på den elendige kvaliteten de serverer!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, chefHej

Anmeldt 12. mai 2019 via mobile enheter

Dårlig service; veldig sjeldent noen tar drikkebestilling, ingen som sier hei eller velkommen, tar en evighet før du får kontakt med personale for å betale. Overhørte i tillegg servitører som var svært opptatte med å snakke med venner si «oi æ må jobbe nu og gå å late som æ e flink» i en oppgitt tone. Kanskje du ikke skulle jobbet i en servicebransje?
Sushien er helt ok, men dårlig utvalg.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 538marim
Anmeldt 13. september 2018

Noe av maten kan være veldig god, men når den nesten aldri kommer settende på i rushen blir du utrolig lei av å vente, å værtfall vist du sitter sist så alle får forsynt seg av bandet før maten kommer til ditt bord. vist du skal ha mat herifra anbefaler jeg heller at du tar med. Servicen er heller ikke så mye å skryte av, kan være hyggelig men når det tar veldig lang tid å du må vente i 30minutter etter du har sagt i fra at du vil betale til du får gjort det er dette alt for dårlig. Ikke så de veldig opptatte ut heller, å fikk beskjed om at de var på tur når man ¨maste¨litt på dem.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, janne527
Anmeldt 9. august 2018

Nå er det snart ett år siden forrige anmeldelse av denne plassen.
Siden jeg er sushi-avhengig og bor på en liten plass, må jeg dessverre spise sushi når jeg kommer til en by som har det.
Samme i Alta. Dessverre er Alta en av de verste når det kommer til sushi.
Faktisk ingenting som var blitt forbedret heller siden sist. La oss ta det fra toppen da.

Jeg satt meg nu ned, klar for å spise.
Det var ingen vannmugger i nærheten og det er få vannkraner tilgjengelig, slik sånn på andre sushi-"trains". Ikke kom det noen servitør heller å spurte om jeg ville ha noe å drikke. Så jeg tok med glasset mitt og gikk til nabobordet og hentet vann der.
Sushibitene går jo rundt og rundt, og jeg kunne konstatere at det fortsatt er like store biter som før. Jeg klarer ikke å forstå hvorfor de absolutt skal ha de så store. Det må jo være penger å tjene på å lage de mindre. Det er absolutt å foretrekke mindre biter når man skal spise dem. Så er det alskens toppinger på disse. Jeg ville gjerne ha en vanlig laksebit. Men den var det selvføgelig satt masse kremost oppå, pluss en stor jordbærbit. Dette måtte jeg skrape bort.
Utvalget var også veldig labert... mulig jeg kun var uheldig, men det var ikke mange forskjellige typer biter som sirkulerte på båndet. Ikke så de overarbeidet ut heller de som lagde maten, for de hadde meget god tid å prate med venner og bekjente som gikk forbi.
Pluss at det er dyrt... Jeg nevner nok en gang at det er MYE billigere å kjøpe fra menyen ferdigsammensatte retter enn å plukke fra båndet.
Så har du denne unødvendige irritasjonen... at man må betale for ingefær... 5,- kr for en liten dæsh med ingefær. Det rettferdiggjøres med at det kan bli en stor utgift om noen spiser mye av det. Til dags dato vet jeg om ekstremt mye fler som ikke spiser ingefær, enn de som spiser mye av det.
Uansett så gikk denne anmeldelsen fra 2 stjerner til 1 stjerne akkurat pga. av dette.
Det er som sagt kun 2 andre plasser, i hele verden, jeg har opplevd at man må betale ekstra for ingefær. Den ene er i Drammen, den andre er en annen sushipoint, og den ligger i Tromsø.

Her skal det ekstremt lite til for å klatre på skalaen, men det virker ikke som de orker. Men det er vel strengt tatt ikke noe de trenger heller, siden de har sushi-monopol i byen.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Sodd79
Anmeldt 24. februar 2018 via mobile enheter

Maten må være såpass. Dette frister ikke til gjentagelse hverken smaksmessig eller servicemessig. Konseptet er genialt men maten er spisbar men ikke mer. Mange kokker på jobb men for lite variasjon i maten på båndet.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, tmss

Reisende som så på Sushi Point, så også på

Alta, Alta kommune
Alta, Alta kommune

Har du vært i Sushi Point? Del dine erfaringer!