2 personer ser på dette hotellet
Vio.com
Anmeldt 15. mai 2018

Tok bare besøk, ikke overnatting. Absolutt verdt å ta en tur for å se ishotellet, Vakre skulpturer, fin stemning. Deretter bedre å dra tilbake til Alta og spise noe der. Restauranten er bare å styre unna. Vi tok en lunsj, hvor man kunne velge mellom 2 forskjellige retter. Service var i det svakeste laget jeg har sett, feil med bestillinger, enkelte i gjengen var bare glemt, det var problematisk å dra to bord sammen, og så videre, maten var ikke noe bemerkelsesverdig, men sterkt overpriset. Sikkert bedre på ordentlige middager når restauranten er i full drift, men akkurat på den dagen var det ikke noe imponerende på matfronten.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, zoltank496
Anmeldt 2. april 2018

Vi giftet oss i kapellet i Ishotellet 24.03.18 - og for en fantastisk opplevelse!! Det var helt ubeskrivelig magisk der! Etter vielsen (og flotte bilder tatt av flinke fotografer fra Frikant) spiste vi en helt nydelig 3-retters middag, med lokale råvarer, inne i restauranten. Vi avsluttet den fantastiske dagen i boblebadet utendørs, og som bestilt - fikk vi se nordlyset! Vi sov veldig godt i ishotellet, både vi og våre 4 døtre - ingen frøs:-) Etter en veldig god, og variert frokost, dro vi videre på scootertur på Finnmarksvidda.
Servicen var upåklagelig hele veien - og en spesiell takk til Maria! Vi anbefaler virkelig en tur til Sorrisniva - vi skal tilbake igjen:-)

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Birgitte S
Anmeldt 13. mars 2018

Et fantastisk sted! Vi hadde en rundtur inne i is-hotellet hvor vi fikk se rommene og tok en drink i baren, til og med glassene var også laget av is. Etter dette spiste vi middag i restauranten (ikke inne i is-hotellet), som også var helt spesielt utformet og hadde en fantastisk atmosfære. Maten og servicen var også veldig veldig bra.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, B0rka
Sorrisniva, Front Office Manager på Sorrisniva Igloo Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. mars 2018

Hei!

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding!

Velkommen tilbake til oss :-)

Vennlig Hilsen,
Ida Marie Thomassen
Sorrisniva AS

Anmeldt 7. mars 2018 via mobile enheter

Besøkte Sorrisniva for en overnatting i igloo. Spennende konsept som svarte til forventningene - overnatting i snøhule er ikke dagligdags. Hadde bestilt tur med hundeslede som ble en morsom og kald opplevelse -16 grader. Restauranten på hotellet har et ypperlig kjøkken. Reinsdyrfileten kan ikke tilberedes bedre! Bravo! Hjelpsom og hyggelig betjening gjorde oppholdet til en minneverdig opplevelse for oss.

Dato for oppholdet: mars 2018
1  Takk, roara278

Hei Roar!

Takk for en hyggelig tilbakemelding!
Ja -16 grader er ikke for pyser ;-)

Håper vi får muligheten til å ønske dere velkommen også ved en senere anledning!

Vennlig hilsen,
Ida Marie Thomassen
Sorrisniva AS

Anmeldt 18. februar 2018

Jeg og min kone benytte anledningen om å skryte uhemmet av vårt opphold. Fellesrom, ishotellet, soverom, senger og området rundt var av høy klasse, men allikevel så hjemmekoselig at vi straks fant en slående ro i sjelen. Vi følte oss hjemme. Men viktigest av alt var den flotte betjeningen som ga oss en hjertevarm opplevelse i alle ledd.
Alt fra en varm velkomst med en hyggelig omvisning, til trivelig kjøretur tilbake til flyplassen, som kjapt ble fikset da vår bestilte taxi ble ‘’stjålet’’ av noen uforskammede amerikanere.
Frokosten hadde sjel og smakte utmerket.
Middagen hadde vi høye forventinger til, og da er det ofte man blir skuffet. Men vi ble tvert i mot så til de grader overasket over kvaliteten og forventningene ble innfridd i aller høyeste grad. Dette til tross av at kjøkkenet og serveringspersonalet var tilsynelatende travelt opptatt med et større selskap.
Så takk for et uforglemmelig opphold.

Smakfulle hilsener:
Alexander D larsen