“I særklasse!”
Anmeldelse av Trasti & Trine

Trasti & Trine
Vurdert som nr. 3 av 23 Restauranter i Alta
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Vi var på teambuilding i 2 dager på denne nydelige plassen. Her kan man lære litt om hundekjøring, kokkekunsten og økologisk mat. Fantastiske retter tryllet frem av dedikerte kokker som elsker å lage mat. Gourmet i særklasse! Vi overnattet nede på Stengelsen ved elva, et sted som brukes av laksefiskere fra hele verden.

Takk, 202terjen

Anmeldt 5. november 2018

Her får du servert mat som er laget med sjel Masse økologiske ingeridenser brukes om det være seg brød eller middagene. Ligger i øver Alta (på veien mot Sorrisniva Ishotell). Her bør du også besøke stedet for en kopp kaffe og de deiligeste kaker du får i Alta. Stedet har ofte åpen kafé. Anbefaler at du følger dem på sosiale medier som f.eks FB. Her får du også hilse hunderasen Husky som brukes til hundekjøring.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Elin S
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

12 retters, utsøkt mat, gode kombinasjoner. god drikke, veldig bra anbefaling til de ulike rettene. Hyggelig servering. Brødet og det hjemmelaget smør kan anbefales. All maten som serveres er lokal mat. kan anbefales

2  Takk, Tina D
Anmeldt 12. mai 2018 via mobile enheter

Vi var på hundebesøk tidlig på dagen. Trine viste oss rundt. Veldig hyggelig og interessant. På kvelden spiste vi 4 retters meny + flere hvileretter inkludert vinpakke. Helt fantastisk. Svært hyggelig vertskap. Våre beste anbefalinger.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Jacobski
Anmeldt 31. mars 2018 via mobile enheter

Anbefaler stedet på det varmeste! Nydelig mat og koselig atmosfære. Maten var lokal og av tipp topp kvalitet!! Trivelig vertskap også. Vi ante ikke at det fantes en slik perle her! Frister til gjentagelse :)

Dato for besøk: mars 2018
Takk, AstridPK

Reisende som så på Trasti & Trine, så også på

Har du vært i Trasti & Trine? Del dine erfaringer!