“Fantastisk”
Anmeldelse av Trasti & Trine

Trasti & Trine
Vurdert som nr. 2 av 26 Restauranter i Alta
Anmeldt 30. mai 2019 via mobile enheter

Dette er plassen for alle som liker god og ekte mat. Vi hadde 5 retters og fikk i tillegg servert flere småretter. Koselige lokaler.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, monikao493

Anmeldt 19. mai 2019 via mobile enheter

Verdens beste plass, med verdens beste mat. Økologiske matvarer fra Finnmark og nærområde. Anbefales til alle, fjern og nær

Takk, lovisemi
Anmeldt 25. april 2019 via mobile enheter

Ble tatt imot på en fantastisk måte av vertskapet. Før maten ble servert fikk vi en god historie av Trasti og Trine. Matopplevelsen var fantastisk. Fikk smake på forskjellige råvarer fra Finnmark som var tilberedt på en fantastisk måte i forskjellige omgivelser. Kommer garantert tilbake med familien.

Takk, TomLarvik
Anmeldt 17. april 2019 via mobile enheter

Et koselig sted med nydelig mat. Vi hadde to overnattinger med frokost og den var også veldig veldig bra, akkurat som middagsserveringen. Vi har spist mye laks i vårt liv, men forretten med røkt laks er det sykeste jeg har spist av røkt laks. Kommer aldri til å glemme den smaken!

Dato for besøk: april 2019
Takk, 701livt
Anmeldt 4. april 2019 via mobile enheter

Vi var en gjeng på 5 venner og familie som feirer både en 30, 60 og to 70 års bursdager! Fantastisk 4 retters middag, som egentlig besto av minst 7 retter! Super god mat og vin og veldig hyggelig servering. Kommer gjerne igjen!

Dato for besøk: april 2019
Takk, Anne-Tine

Reisende som så på Trasti & Trine, så også på

Har du vært i Trasti & Trine? Del dine erfaringer!