“Ikke gå glipp av dette stedet. ”
Anmeldelse av Trasti & Trine

Trasti & Trine
Vurdert som nr. 1 av 23 Restauranter i Alta
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

5 retters meny ble til minst 10 fantastiske smaksopplevelser. Anbefales på det varmeste. Vi kommer gjerne tilbake.

Takk, IngerLys

Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Muligens den beste 3 retters middagen jeg har spist. Tror det var egentlig totalt 10 retter, fordi man får smakebiter av lokale råvarer i tillegg mellom rettene. Fin atmosfære, hyggelig folk som jobber der og fint lokale. Trivelig med hundevalper springende på uteområdet! En perle i Alta!

Takk, 680oves
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Nydelige omgivelser, og trivelig besetning! Fint at man kan dra ut og spise en god lunsj en fin søndag ettermiddag. Anbefales virkelig til alle som ønsker en ny opplevelse i Alta! Sjekk ut facebooksidene for oppdatert informasjon vedrørende åpningstider under coronapandemien

Dato for besøk: juni 2020
Takk, mariesolberg
Anmeldt 15. februar 2020 via mobile enheter

Vennetur opp til Trasti og Trine med gjester som er over snittet interessert i god mat. Vi bestilte «tygg» og tror det ble 12 små retter med lokal mat fra området - vanvittig godt ! Når vi kjørte hjemover danset nordlyset over oss!

Dato for besøk: september 2019
Takk, 510brittl
Anmeldt 27. desember 2019 via mobile enheter

Lunsj her anbefales. Var her en søndag og spiste lunsj. For en lunsj. Et koldtbord med mye spennende og godt. Stedet er fantastisk. Har spist her tidligere, både selskapsmeny og lunsj. Lukket lag med selskapsmeny utrolig.

Dato for besøk: november 2019
Takk, 915RitaK

Reisende som så på Trasti & Trine, så også på

Har du vært i Trasti & Trine? Del dine erfaringer!