“Lunsj”

Trasti & Trine
Vurdert som nr. 1 av 23 Restauranter i Alta
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig cæsarsalat.
Pavlova kaken var en smaksbombe.
Vil tilbake tilbake dit - neste gang jeg kommer til Alta

Takk, Thomas M

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Tusen takk for deilig middag med mange store smaksopplevelser og godt drikke! Vi kommer gjerne tilbake!

Takk, AnneMarieHamar
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Fikk anbefalt stedet og kjørte innom uten helt å vite hva vi kom til. Stedet overrasket umiddelbart med sitt mangfold og stil. Deg gamle, opprinnelige, det ekte, gode råvarer, kreativitet, god stemning og mangfold. Vi ble mye lengre enn vi hadde tenkt....
Kommer gjerne tilbake....
Eneste forbedring må være en litt enklere og raskere ekspedering i kassa....

Takk, Andrekjetil
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Vi var heldige og fikk bord for middag samme dag som vi ringte.
Vi spiste 5-retters middag. Som start og underveis fikk vi «små smaker»; munnfuller med delikate smaksbomber.
Selve 5-retters middagen var utsøkt. Smakfulle sammensetninger og lekre presentasjoner.
Som kveldens sjåfør hadde jeg juicepakke til maten, som var fin match til alt vi fikk
servert.
Vinpakken var godt utvalgte viner og supplerte rettene på en bra måte.
Johnny Trasti, hans kokker og servitører var alle synlige og hyggelige i servering. Dette satte vi veldig pris på.

Vi anbefaler Trasti & Trine på det varmeste.

Vi skal garantert tilbake!
Neste gang skal vi planlegge bedre, så vi får overnatting også.

1  Takk, Krikraw
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

5 retters meny ble til minst 10 fantastiske smaksopplevelser. Anbefales på det varmeste. Vi kommer gjerne tilbake.

Takk, IngerLys

Reisende som så på Trasti & Trine, så også på

Har du vært i Trasti & Trine? Del dine erfaringer!