“Eventyrsted i skogen”
Anmeldelse av Trasti & Trine

Trasti & Trine
Vurdert som nr. 2 av 25 Restauranter i Alta
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig kortreist mat både til frokost, lunsj og middag. Maten tilberedes av Finnmarks beste kokker med råvarer fra egen hage/drivhus, eget bakeri og lokale leverandører. Fra husmannskost til fine dining alt er like godt og serveres av sjarmerende personal.

Skal du overnatte anbefales de nye hyttene. Flotte turområder i nærheten.

Takk, Pioneer56319215408

Anmeldt 5. juli 2021

Matopplevelse av det sjeldne. ( bruker mye lokal råvarer - flott ! ) Uhøytidelige , men koselige omgivelser . Vi valgte 5 retters som var utrolig smaksrik og spenstig anrettet. Anbefales på alle måter , her kommer jeg gjerne tilbake .

Takk, johnL4921ZG
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Nå har vi vært på en 5 retters middag hos Trasti og Trine. Dette var en opplevelse utenom det vanlige. Først fikk vi 3 forretter før selve måltidet og 2 desserter etter dette.
Alt i en lun og god atmosfære, dette anbefales på det varmeste.

Takk, 755oddj
Anmeldt 14. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk matopplevelse i trivelige omgivelser. Hadde en stor glede å være til middag 2 dager på rad, og det var en stor matopplevelse.

Takk, 96runep
Anmeldt 13. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk kortreist mat. Dette er andre gang vi er her. Kan absolutt anbefale et besøk. Kreative retter og fantastiske smakskombinasjoner. Alt servert med en avslappet atmosfære. De nye hyttene er en opplevelse i seg selv. Kan bare tenke hvor fint det blir å se på nordlyset til viteren.

Takk, Hjalla

Reisende som så på Trasti & Trine, så også på

Har du vært i Trasti & Trine? Del dine erfaringer!