“Fantastisk Pizza”
Anmeldelse av Taverna'n

Taverna'n
Vurdert som nr. 6 av 24 Restauranter i Alta
Beskrivelse: Italiensk på norsk! Rustikk mat av gode råvarer. PÅ TAVERNAN serverer vi SKORPE fra vår vedfyrte ovn - det er vår tolkning av den nye Norske Pizzaen.
Anmeldt 4. oktober 2017 via mobile enheter

Fikk en fantastisk pizza og god drikke i en gjennomført og fin restaurant. Rask og hyggelig servitør.
Morsomt at de lager pizzaen firkantet og serverer på en fjøl.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, knutp1

Anmeldt 23. august 2017 via mobile enheter

Var en kveld ute å spiste grillet laks, og min kjæreste spiste reinsdyrfileet. Maten var helt fantastisk. Servicen var topp, og atmosfæren i restauranten var fin. Anbefales!

Takk, Martin S
Anmeldt 7. august 2017 via mobile enheter

Vi var og spiste her to ganger i forbindelse med Offroad Finnmark. Den første gangen bestilte jeg biff. Den var helt grei, men ingen høydare. Andre gangen bestilte jeg pizza (skorpe) med reinbiff. Den var nydelig og de tilpasset for laktoseintollerante. Meget bra!

Takk, lissellenr
Anmeldt 6. august 2017 via mobile enheter

Meget god mat i hyggelige omgivelser. Litt kostbart men utrolig god mat. Vi spiste pizza og pasta. God service med hyggelig betjening!

Takk, roar531
Anmeldt 24. juni 2017 via mobile enheter

Veldig god mat. Store porsjon T-bone Stek. Meget god Irish Coffe. Hyggelig betjening. Positiv opplevelse.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, trondm787

Reisende som så på Taverna'n, så også på

Har du vært i Taverna'n? Del dine erfaringer!