Anmeldt 19. august 2021

Fin beliggenhet på en gresslette ved Alta-elvens bredd.
Flott, fin campingplass med rene fine sanitærbygg,
Eneste minuset er at sen ligger langt fra sentrum av Alta.
(som de andre campinplassene også gjør)

Dato for oppholdet: august 2021
2  Takk, BjR1956
Anmeldt 14. november 2020 via mobile enheter

Alltid like flott og koselig her. Rent og pent,med fantastisk personal Har vært her flere ganger og har storkoste oss hver gang. Kort vei inn til sentrum og flere spiseplasser,butikker og shopping.

Dato for oppholdet: november 2020
Takk, moskenes
Anmeldt 13. september 2019

Vært her 8 år på rad. Alltid koselig å komme. Alltid rent. Alltid hyggelig! Fine tur områder rett i nærheten for oss med hund! Koselig med Altaelva rett ved... Vi har til og med kjørt dagstur herifra til Nordkapp. Anbefalles!

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Tuvamangerud
Anmeldt 22. august 2019 via mobile enheter

En av de virkelige naturskjønne campingplasser i nord. Altaelva renner rolig ved siden av plassen, rent og pent overalt, og serviceinnstilte ansatte. Anbefales til både familiegrupper og andre. Ligger slik til at trafikkstøy ikke finnes, fine uteområder for både store og små.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Cruiser18141541264
Anmeldt 10. august 2019

Når vi kom hit første gang hadde vi aldri vært her før. Vi ble veldig glad i det øyeblikket vi kom inn i campingen. Blide og hjelpsomme ansatte fra første øyeblikk. Vi tok oss en gåtur når vi hadde fått bobilen på plass. Utrolig flott og ren camping med vaskemuligheter for bobil/vogn/bil. I tillegg tømming for toalett. Utrolig greit når man kommer med en bobil full av mygg :-) Vi så en camping med veldig god stemning, fine og rene servicehus med bestill og alt man trenger på kjøkkenet. Da jeg spurte om Fifi (trådløst Internett) fikk jeg beskjed om at de hadde det, men at det ikke rakk over hele campingen. Men vi fikk nett og nettet fungerte veldig bra.
I dag kom vi tilbake til denne flotte campingen. Vi kom sent på kveld og måtte ringe for å høre om eier kunne holde av en plass. Det kunne han. Da vi kom fram var det stort sett fullt men eier tilbydde seg å finne plass med el for oss. Vi fant en helt grei plass og var veldig fornøyd.
Takker så mye for et kjempefint opphold her på campingen. Anbefaler denne campingen på det varmeste!!
Og for de som elsker fisking!!! Altaelva renner rett ved siden av. Fantastisk!!

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Tass1996