“Bursdagsfeiring”

Legg det til.
Restaurant Havblikk
Vurdert som nr. 13 av 26 Restauranter i Alta
Anmeldt 7. januar 2018 via mobile enheter

Veldig bra mat, biff buffé var overraskende bra. Mye godt tilbehør.

Hyggelig kokk som personlig kom ut til oss etter forrett, hovedrett og dessert.

Minus for trekk i de store vinduene, de er nok moden for utskifting. :)

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Cruiser748113
Anmeldt 14. september 2017

Vi var et mindre selskap som spiste middag på restaurant Havblikk. Restauranten ligger nydelig til med utsikt over Altafjorden. Jeg spiste kremet fiskesuppe med chili, hvitløk, reker og sesongens fisk. Suppen smakte godt og det var rikelig med mat. Min kone spiste Finnbiff med grønnsaker, husets potetmos og tyttebær. Min mor spiste Filet av rein med soppstuing, baconsurret grønnsaker, rødvinspære, viltsaus og husets potetpure. Til maten hadde de husets rødvin, en spansk crianza. De var begge meget godt fornøyd med både maten og servicen.

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, 461b_rdb

Reisende som så på Restaurant Havblikk, så også på

Har du vært i Restaurant Havblikk? Del dine erfaringer!