Veldig bra opplevelse

Veldig fornøyd! Vi var 4 stk + baby på 6 uker. Mor og baby på hesteslede. Far, farfar og mormor på... les mer

Anmeldt 26. desember 2021
riksan95
Trondheim, Norge
Flott ridetur!

Vi, 2 voksne og ei datter på 10 år bestilte en ridetur med guide. Vi bestilte dagen i forveien og... les mer

Anmeldt 6. august 2021
KarianneHoel
Niagarafallene, Canada

Anmeldt 27. juli 2021

Ingvild, vår guide, tok oss godt i mot. Hun veiledet og trygget oss på hestene. Flink med barna og god stemning. Vi fikk se elgen dukke opp (!) og turen ble avsluttet med nydelige kanelsnurrer på bålet
Ps bookingen gikk raskt og ved god kommunikasjon. Helt tipp topp!

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, arvegreinerg
Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

10/10 med hesteridning (horseridning). Utrolig bra konsept! Anbefales på det sterkeste. Nydelig kanelsnurr i norsk-amerikanske omgivelser. Takk til både far og sønn!

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, Odyssey31976986725
Anmeldt 18. juni 2021

Fantastisk ridetur! Anbefales på det sterkeste
Hyggeligere og mer gjestfrie mennesker skal man lete lenge etter!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, 876sofieh
Anmeldt 7. juli 2020
Anmeldelse av: Hesteridning

En fantastisk måte å oppleve natur i Alta. Takket være Johnny fikk vi en nydelig opplevelse på hesteryggen. Fantastisk service, nydelige hester og mye kunnskap og historie hos Guiden. Vi setter enorm pris på måten vi ble tatt vare på. Og såklart beste kanelsnurrer jeg noen gang har spist! Anbefales på det varmeste!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Lana S
Anmeldt 26. desember 2019 via mobile enheter

Fantastisk tur på hesteslede med kjempehyggelige og hjelpsomme verter! Kan anbefales på det varmeste...

Takk, Sandnese
27leviv, Owner på Flatmoen Natur, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. januar 2020

Takk for det!