Veldig bra opplevelse

Veldig fornøyd! Vi var 4 stk + baby på 6 uker. Mor og baby på hesteslede. Far, farfar og mormor på... les mer

Anmeldt 26. desember 2021
riksan95
Trondheim, Norge
Fantastisk opplevelse

Anmeldt 29. juli 2021
U9082PBandersb

Anmeldt 29. juli 2021

Tusen hjertelig takk for en helt fantastisk tur. All ære til vår eminente guide, Johnny. Var god på å se oss som to, hvorav en med lite erfaring og ei med mye. Tilpasset turen for at vi begge skulle få utvikle oss på ridning. Helt fantastisk fint turområde, flinke hester, og nydelig gård i amerikansk stil.
Rask booking hvor vi fikk ri samme dag som vi kontaktet Johnny
Toppen på i-en var de fantastiske varmesnurrene og en god kopp kaffe.
Anbefales på det varmeste - vi kommer med glede tilbake neste gang vi er i området!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, U9082PBandersb
Anmeldt 27. juli 2021

Ingvild, vår guide, tok oss godt i mot. Hun veiledet og trygget oss på hestene. Flink med barna og god stemning. Vi fikk se elgen dukke opp (!) og turen ble avsluttet med nydelige kanelsnurrer på bålet
Ps bookingen gikk raskt og ved god kommunikasjon. Helt tipp topp!

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, arvegreinerg
Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

10/10 med hesteridning (horseridning). Utrolig bra konsept! Anbefales på det sterkeste. Nydelig kanelsnurr i norsk-amerikanske omgivelser. Takk til både far og sønn!

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, Odyssey31976986725
Anmeldt 18. juni 2021

Fantastisk ridetur! Anbefales på det sterkeste
Hyggeligere og mer gjestfrie mennesker skal man lete lenge etter!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, 876sofieh
Anmeldt 7. juli 2020
Anmeldelse av: Hesteridning

En fantastisk måte å oppleve natur i Alta. Takket være Johnny fikk vi en nydelig opplevelse på hesteryggen. Fantastisk service, nydelige hester og mye kunnskap og historie hos Guiden. Vi setter enorm pris på måten vi ble tatt vare på. Og såklart beste kanelsnurrer jeg noen gang har spist! Anbefales på det varmeste!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Lana S