“Fabelaktig!”
Anmeldelse av Stakeriet Mat og Vinhus

Stakeriet Mat og Vinhus
Vurdert som nr. 2 av 23 Restauranter i Alta
Anmeldt 14. september 2020

En fredagskveld kom vi litt tilfeldig til å spise på denne restauranten. Det ble en svært hyggelig opplevelse. Nydelige smaker, topp service og en beroligende atmosfære. Minneverdig kveld sammen med de beste.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, Vibeke H

Anmeldt 23. juli 2020

Ligger i sentrum, rett ved Amfi kjøpesenter. Ikke det største utvalget, men god mat og god stemning. Anbefales å besøke dersom man er flere som reiser i lag, bare husk å reservere dersom dere er flere enn 4 personer. Har også egen bar i lokalet ved siden av.

Takk, 270bj_rnb
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi var 2 som droppet inn for middag uten å ha booket bord. Vi fikk raskt anvist bord av hyggelig betjening, selv om bordet var reservert innen 2,5 time. Maten kom raskt på bordet, og med gode vin anbefalinger. Maten smakte meget godt.

Takk, oj10
Anmeldt 16. juli 2020

Vi var ni personer som besøkte Stakeriet en onsdag i midten av juli. Det viste seg å bli en meget vellykket affære. Førsteinntrykket om en avslappet og behagelig atmosfære holdt seg gjennom hele måltidet. Selv spiste jeg en treretters middag. Gravet røye til forrett, pasta med kongekrabbe til hovedrett og sjokoladefondant til dessert. Alle rettene smakte suverent og særlig forretten hadde en delikat presentasjon på en skiferfjøl. Både jeg og mine ledsagere opplevde at porsjonene var svært sjenerøse. Vi fikk mye mat for pengene. All ære også til vår servitør (Evgenia). På en godt besøkt restaurant hadde hun stålkontroll hele kvelden, med stor sinnsro og vennlighet. Dette var tvers i gjennom profesjonelt.

2  Takk, Terje1968
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestillte bord til 5 og spiste fra menyen. Trivelig anvist bord. Fikk raskt spørsmål om vi ville ha noe å drikke. Gode anbefalinger på vin. Vi valgte forskjellige retter; ishavsrøye, fiskesuppe og kveite. Alt smakte helt fortreffeligServicen meget god, og en kelner som var usedvanlig hyggelig og oppmerksom. Vinen vi fikk anbefalt var nydelig. Til dessert valgte vi irish coffe. Også den meget god. Alt i alt et måltid med flott stemning og super service. Kommer gjerne hit flere ganger.

Takk, annesT9707OU

Reisende som så på Stakeriet Mat og Vinhus, så også på

Har du vært i Stakeriet Mat og Vinhus? Del dine erfaringer!