“Verd et besøk”
Anmeldelse av Stakeriet Mat og Vinhus

Stakeriet Mat og Vinhus
Vurdert som nr. 2 av 23 Restauranter i Alta
Anmeldt 23. september 2020 via mobile enheter

Vi var et følge på 10 personer som spiste der., både voksne og barn. Jeg spiste boknafisk, som var helt nydelig. Utmerket smak og delikat anrettet. Resten av følget var også svært fornøyd med det de fikk servert. Flott at de hadde barnemeny. Vil så absolutt komme tilbake dit ved neste anledning.

Takk, RenateU

Anmeldt 17. september 2020 via mobile enheter

Hyggelig sted med oppmerksom og bli betjening. Rask servering.
Grei meny med gode valgmuligheter. Valget falt på gravet ishavsrøye til forrett og Fiinnmarksrein ytrefilet til hovedrett. Meget velsmakende og delikat anbrakt.
Godt utvalg av øl. Kan anbefales

2  Takk, Henning H
Anmeldt 14. september 2020

En fredagskveld kom vi litt tilfeldig til å spise på denne restauranten. Det ble en svært hyggelig opplevelse. Nydelige smaker, topp service og en beroligende atmosfære. Minneverdig kveld sammen med de beste.

1  Takk, Vibeke H
Anmeldt 23. juli 2020

Ligger i sentrum, rett ved Amfi kjøpesenter. Ikke det største utvalget, men god mat og god stemning. Anbefales å besøke dersom man er flere som reiser i lag, bare husk å reservere dersom dere er flere enn 4 personer. Har også egen bar i lokalet ved siden av.

Takk, 270bj_rnb
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi var 2 som droppet inn for middag uten å ha booket bord. Vi fikk raskt anvist bord av hyggelig betjening, selv om bordet var reservert innen 2,5 time. Maten kom raskt på bordet, og med gode vin anbefalinger. Maten smakte meget godt.

Takk, oj10

Reisende som så på Stakeriet Mat og Vinhus, så også på

Har du vært i Stakeriet Mat og Vinhus? Del dine erfaringer!