“Tapas på en annen måte”
Anmeldelse av Stakeriet Mat og Vinhus

Stakeriet Mat og Vinhus
Vurdert som nr. 1 av 25 Restauranter i Alta
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Vi var innom Stakeriet for å spise middag. Vel fremme ble vi møtt av veldig hyggelig betjening som ga oss en innføring i stedets tapas konsept. Alt hadde norsk profil og hver rett kunne deles. Vi valgte 8 retter. Sannsynligvis kunne vi klart oss med 6 eller 7. All mat var god. Skal jeg fremheve noe så var blåskjellene helt fantastiske. Helt grei vin. Vi kommer gjerne tilbake.

Takk, Reiseraad

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god service. Men det stoppet der. Menyen så fristende ut. Vi bestilte tapas, med innslag av både sjømat, grønt og kjøtt. Men når maten kom på bordet var rettene uharmoniske, dårlig utført ( overkokt sjømat, understekt potet, myke chips, mm) og slurvete anrettet. Når vi hadde betalt regningen, så følte vi oss litt snytt på grunn av de høye prisene og hva vi fikk servert. Men servitørene gjorde en fantastisk jobb.

1  Takk, Kjetil S
Anmeldt 15. juli 2021

Besøkte Stakeriet sammen med min sønn til middag og vi hadde en god opplevelse med god mat. Selv spiste reinsdyr-ytrefilet, som smakte utmerket. God service og flotte lokaler.

Takk, 452kjelll
Anmeldt 10. juli 2021

Fantast god mat og god service av kelner Kristina fra Færøyene. 5 rettes middag med vinpakke, og en himmelsk god dessert Sorbet med procceco . En kulinarisk opplevelse. Kan absolutt anbefales. Her kommer vi garantert tilbake .

Takk, ritamK6409OQ
Anmeldt 22. juni 2021

A la carte: Gabo biff
Tapas: Smak av Finnmarksrein, m/Rømme og flatbrød. Vegansk filè biter. Røbedt chips m/Aioli dipp.
Alkoholfri Ingefær øl, alkoholfri Erdinger
Utrolig godt, og verd hver krone. Blir overasket av hvor billig maten er, når en tenker på kvaliteten!! Flott å se at Stakeriet prioriterer lokal mat.
Ble så imponert. Smaksopplevelse i hver munnfull.
Sprøtt, perfekt stekt. Oppvarmede tallerkener for å kunne nyte maten.
Behagelig stemning. Ventet ikke lenge. Imøtekommende servitør, Kristina, så smilende og hyggelig.
Glem å gå andre steder, enn Stakeriet!!

Takk, livastridN

Reisende som så på Stakeriet Mat og Vinhus, så også på

Har du vært i Stakeriet Mat og Vinhus? Del dine erfaringer!