“Ypperlig”
Anmeldelse av Stakeriet Mat og Vinhus

Stakeriet Mat og Vinhus
Vurdert som nr. 1 av 25 Restauranter i Alta
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vil anbefale dette spisestedet på det sterkeste. Makan til god service, nydelig mat og fin atmosfære i restauranten. Man føler seg ivaretatt av servitørene med det samme man kommer inn døra.
Er borteboer, men har allerede vært å spist der 3 ganger i sommer - og det kommer til å bli en tradisjon på hver Altatur.

Jeg vil anbefale å teste ut ytrefilet av finnmarksrein som bare smelter på tungen. Desidert min favoritt!

Gir denne restauranten terningkast 5, da man ikke har prøvd så mange retter ennå.

Takk, Sour0nion

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Vi ble møtt av hyggelig betjening som gjorde alt for å lage "vår" kveld best mulig. Nydelig mat, reinsdyr fileten så mør at vi ikke hadde trengt kniv. Til slutt ble vi påspandert dessert! En skikkelig overraskelse og veldig hyggelig. Anbefaler stedet på det sterkeste!

Takk, annekW8141UP
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Her får du god mat. Har både tapas og alacarte. Paret vi var med, valgte alacarte (biff og burger), og var stort sett fornøyd. Vi valgte å sette sammen ulike tapas-retter og dele, noe som vi var meget fornøyd med for da fikk vi mange spennende og gode retter. Relativt store porsjoner, så det var mye mat. Servitør litt vel ivrig på ekstra-salg, noe som irriterte litt.

Takk, Ole Johnny R
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Fikk god innføring av tapas og vin av servitøren samt en helt nydelig rabarbradaquiri før maten. Valgte 8 retter (hadde vært nok med 6-7 til 2 stk) som ble servert på skiferstein samt god vin til valgt av servitøren. Veldig god service og god mat, vi kommer gjerne igjen!

Takk, lniko1
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Vi var innom Stakeriet for å spise middag. Vel fremme ble vi møtt av veldig hyggelig betjening som ga oss en innføring i stedets tapas konsept. Alt hadde norsk profil og hver rett kunne deles. Vi valgte 8 retter. Sannsynligvis kunne vi klart oss med 6 eller 7. All mat var god. Skal jeg fremheve noe så var blåskjellene helt fantastiske. Helt grei vin. Vi kommer gjerne tilbake.

Takk, Reiseraad

Reisende som så på Stakeriet Mat og Vinhus, så også på

Har du vært i Stakeriet Mat og Vinhus? Del dine erfaringer!