“Biffmiddag og god rødvin ”
Anmeldelse av Stakeriet Mat og Vinhus

Stakeriet Mat og Vinhus
Vurdert som nr. 1 av 25 Restauranter i Alta
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Flotte lokaler og hyggelige servitører. Super mat og drikke. Bare et bittelite hint til kokken. (litt mer salt på biffen og litt salt på den friterte grønnkålen)

Takk, h_konh256

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Boknafisken va like tight som skjorta til servitøren. Super service og super mat. Anbefales på det sterkeste.

Takk for en god opplevelse.

Takk, Tobias K
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

For et flott sted! Menyen er basert på lokale råvarer. Spennende retter, med en uvanlig vri. Fantastisk god mat. Betjeningen er hyggelig og sørvisinstilt. Hit vil jeg komme tilbake.

Takk, 195hildeu
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Anbefales.! Sentralt beliggende i sentrum. Liten ventetid etter bestilling. Spesielt indrefilet og sjokolade mousse anbefales. Original tilbereding. Ikke spesielt dyrt heller.

Takk, T3548EJjonb
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vil anbefale dette spisestedet på det sterkeste. Makan til god service, nydelig mat og fin atmosfære i restauranten. Man føler seg ivaretatt av servitørene med det samme man kommer inn døra.
Er borteboer, men har allerede vært å spist der 3 ganger i sommer - og det kommer til å bli en tradisjon på hver Altatur.

Jeg vil anbefale å teste ut ytrefilet av finnmarksrein som bare smelter på tungen. Desidert min favoritt!

Gir denne restauranten terningkast 5, da man ikke har prøvd så mange retter ennå.

Takk, Sour0nion

Reisende som så på Stakeriet Mat og Vinhus, så også på

Har du vært i Stakeriet Mat og Vinhus? Del dine erfaringer!