“Meget bra sted, kanskje det beste i Alts!”
Anmeldelse av Stakeriet Mat og Vinhus

Stakeriet Mat og Vinhus
Vurdert som nr. 1 av 25 Restauranter i Alta
Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Dette var utrolig bra. Jeg hadde Boknafisk. Tror aldri jeg har fått den så bra tilberedt. Meget godt! Min kone hadde forskjellige tapasretter, alle fantastiske. Hun hadde tre, det var mere enn nok.
Servitøren, som var indisk, men fra New Zealand, var meget kunnskapsrik og hyggelig!

1  Takk, changlek

Anmeldt 16. august 2021

Begge var einig om at maten var veldig bra. Gode smakssamansettingar. Hyggeleg mottak og hjelpsam servitør som kom med gode anbefalingar. Bra lokale.

2  Takk, Trehar
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

En fortreffelig reinbiff og ostekake som skiferstein. En ren nytelse. .
Hyggelig betjening.Topp service gjennom hele måltidet.

Takk, HansK197
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Flotte lokaler og hyggelige servitører. Super mat og drikke. Bare et bittelite hint til kokken. (litt mer salt på biffen og litt salt på den friterte grønnkålen)

Takk, h_konh256
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Boknafisken va like tight som skjorta til servitøren. Super service og super mat. Anbefales på det sterkeste.

Takk for en god opplevelse.

Takk, Tobias K

Reisende som så på Stakeriet Mat og Vinhus, så også på

Har du vært i Stakeriet Mat og Vinhus? Del dine erfaringer!