“Trivelig kveld ute med god mat og selskap”
Anmeldelse av Stakeriet Mat og Vinhus

Stakeriet Mat og Vinhus
Vurdert som nr. 1 av 24 Restauranter i Alta
Anmeldt 14. september 2021

Vi var 2 par som gikk ut for å spise. Bordbestillingen gikk fint over internett. i ble godt mottatt og fikk raskt bordet etter ankomst. Kelneren var raskt tilstede og mottok bestillingen. Maten ble reinbiffen deres med dessert etter. Biffen er absolutt å anbefale. Kvelden var flott og servicen upåklagelig. Stedet anbefales absolutt.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Paul T

Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Dette var utrolig bra. Jeg hadde Boknafisk. Tror aldri jeg har fått den så bra tilberedt. Meget godt! Min kone hadde forskjellige tapasretter, alle fantastiske. Hun hadde tre, det var mere enn nok.
Servitøren, som var indisk, men fra New Zealand, var meget kunnskapsrik og hyggelig!

1  Takk, changlek
Anmeldt 16. august 2021

Begge var einig om at maten var veldig bra. Gode smakssamansettingar. Hyggeleg mottak og hjelpsam servitør som kom med gode anbefalingar. Bra lokale.

2  Takk, Trehar
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

En fortreffelig reinbiff og ostekake som skiferstein. En ren nytelse. .
Hyggelig betjening.Topp service gjennom hele måltidet.

Takk, HansK197
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Flotte lokaler og hyggelige servitører. Super mat og drikke. Bare et bittelite hint til kokken. (litt mer salt på biffen og litt salt på den friterte grønnkålen)

Takk, h_konh256

Reisende som så på Stakeriet Mat og Vinhus, så også på

Har du vært i Stakeriet Mat og Vinhus? Del dine erfaringer!