“God «hjemmelaget» mat”
Anmeldelse av Brasserie Nord - STENGT

Brasserie Nord
Beskrivelse: Velkommen til en levende restaurant i hjertet av Alta sentrum. Vi tilbyr en behagelig avslappende atmosfære med innbydende matretter på menyen. Vi lar oss inspirere av nordisk og fransk kjøkken, med fokus på lokale råvarer. Vi har et godt utvalg av vin og øl. Vår visjon er å være et tilbud for alle. Her kan du dra for å møte venner, kose deg med familien eller slappe av alene med noe godt å spise.
Anmeldt 23. juli 2020

Ligger midt i gågate i sentrum av Alta. Restaurantpriser, litt små porsjoner, men god smak på de rettene jeg valgte. Anbefales som lunsj sted eller som alternativ til etablerte restauranter. Uteservering.

Takk, 270bj_rnb

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde bestillt bord til 8 voksne og 4 barn. Ble plassert nær utgangen, og der var kaldt, døra var mest åpen. Det tor lang tid å få maten. Det ble utolmodige barn. Vi spurte om de kunne servere barna først. Det kunne de. Likevel venta vi voksne alt for lenge. Da vi fikk servering var det en som ikke fikk. Da jeg fikk tak i kelneren, ga han beskjed at den siste var ikke helt bra. Derfor lagde de ny porsjon. Det burde de informert om. Maten/burgerne var ok, men ikke mer. Spurte om de hadde is til barna etterpå. Det skulle han sjekke, "tror vi har noe liggende". Kom med ei eske pinneis så alle 4 fikk en hver. Total en ikke helt bra opplevelse. Her må både service og smaker bli bedre.

Takk, annesT9707OU
Anmeldt 12. februar 2020

Svært god atmosfære i restauranten. Hyggelig betjening som yter god service, uten å virke påtrengende. Veldig god mat, og anbefaling av vin til maten.

Dato for besøk: april 2019
2  Takk, MaiBrittD7
Anmeldt 27. januar 2020 via mobile enheter

Har fantastisk gode smørbrød, spiste varianten med karbonade og stekt egg. Nydelig, har ikke spist bedre smørbrød siden jeg var i København, anfefales

Dato for besøk: januar 2020
Takk, GunnarHide
Anmeldt 25. januar 2020 via mobile enheter

På vår vandringen i Alta, kom vi forbi dette hyggelige stedet som vi tenkte vi kunne spise middag på. Og det angret vi ikke på. Utrolig deilig finnbiff med potetstappe!

Dato for besøk: januar 2020
Takk, Arnhild K