Vi støtter følgende nettlesere:

25 anmeldelser
10 attraksjonsanmeldelser
“lang spasertur”
4 av 5 bobler Anmeldt 23 august 2016

ca 4-5 kilometer med asfaltert vei fra bom til veikryss til enten dammen eller canyon (kraftverk). Lang slak bakke ned til kraftstasjonen, gikk videre på skogsvei til parkeringsplass og trapp ned til elva (254 trinn). Fantastisk kulp og høye "fjell" omkranset elva.

Besøkte august 2016

• Uspesifisert
  • Alle nye på norsk
Norsk først
2 anmeldelser
“Veldig bra tur med guide til Sautso.”
5 av 5 bobler Anmeldt 23 august 2016

Ypperlig måte å bli bedre kjent med Alta by. Man får også sett Finnmarks natur, med vidder, vann og elv.

Besøkte august 2016
Takk, Roar O
27 anmeldelser
15 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 10 nyttige stemmer
“Må oppleves”
5 av 5 bobler Anmeldt 24 juli 2015 via mobile enheter

Vi hadde en fantastisk fin tur fra Gargia, og denne vakre naturen bør alle og enhver unne seg. Aldri sett noe så fin, norsk natur.

Besøkte juli 2015
Takk, Eva S
Rogaland, Norge
23 anmeldelser
7 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 9 nyttige stemmer
“MÅ Se !!”
5 av 5 bobler Anmeldt 9 juli 2014

Vi hadde en fantastisk tur til Alta Canyon, gikk like ovenfor Gargias. 4,5 timers tur. Vi var forbløffet at så få mennesker var der. Dette var fantastisk flott.

Besøkte juli 2014
1 Takk, mariboene

Reisende som så på Alta Canyon and the Alta Dam, så også på

Har du vært i Alta Canyon and the Alta Dam? Del dine erfaringer!