“Historie fra 2. verdenskrig i”
Anmeldelse av Tirpitz Museum

Tirpitz Museum
Vurdert som nr. 7 av 31 ting å gjøre i Alta
Attraksjonsdetaljer
Anmeldt 15 juli 2015

Interessant å se det som er bevart av historien fra 2. Verdenskrig. Modeller av flere skip som var med i krigen .

1  Takk, werol2015

Anmeldt 13 juli 2015

Her er det virkelig vert ett besøk,startet med å se en gammel film for deretter gå rundt og se på utstillingen som er helt fantastisk.

1  Takk, Filip H
Anmeldt 13 juli 2015

Er litt usikker hva jeg forventet. Lokalet er lite og tilbyr en samling av diverse gjenstander hentet fra Tripitz, og gir en grei oversikt over diverse effekter fra krigens dager.

Jeg hadde muligens forventet flere deler hentet fra skipet, annet enn fyrstikkesker og skrivemaskiner. Det er dog verdt å ta en tur om du finner andre verdenskrig historie spennende. Karen bak skranken var forøvrig hyggelig og imøtekommende.

Takk, bjornhans
Anmeldt 10 juli 2015

Dette må virkelig sees, Even har gjort en fantastisk jobb med å ta vare på krigs historien vår. Flott å få historien til våre okkupanter også.

3  Takk, Per O
Anmeldt 14 januar 2015

Kunnskapsrik guide, hyggelig eier og flott historisk museum fra Tirpitz. Det er sjel i veggene og utstillingene. God informasjon om utstillingene. Har vært her både når det åpnet og to ganger etterpå, så dette er et museum som bugger ut sin utstilling.

2  Takk, dokkelis

Har du vært i Tirpitz Museum? Del dine erfaringer!