Vi støtter følgende nettlesere:

8 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 8 nyttige stemmer
“Unikt lite museum”
5 av 5 bobler Anmeldt 16 juli 2015 via mobile enheter

Flott utstilling som viser en unik liten del av krigshistorien fra 2. Verdenskrig og Finnmark. Flotte båtmodeller, informative bilder og mange fine gjenstander rundt historien om alle forsøkene på å få senket båten.

Flott videofilm med unike filmsekvenser og intervjuer. Varer ca 25 minutter. Et lite museum med et innhold som gjør at du bruker mere tid enn det du kanskje hadde beregnet å bruke. Anbefales på det varmeste.

1 Takk, Stein P

Alta, Norge
3 anmeldelser
3 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
“Historie fra 2. verdenskrig i”
5 av 5 bobler Anmeldt 15 juli 2015

Interessant å se det som er bevart av historien fra 2. Verdenskrig. Modeller av flere skip som var med i krigen .

1 Takk, werol2015
8 anmeldelser
3 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
“Må bare oppleves 👍”
5 av 5 bobler Anmeldt 13 juli 2015 via mobile enheter

Her er det virkelig vert ett besøk,startet med å se en gammel film for deretter gå rundt og se på utstillingen som er helt fantastisk.

1 Takk, Filip H
Stavanger, Norway
23 anmeldelser
6 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 9 nyttige stemmer
“Helt ok”
3 av 5 bobler Anmeldt 13 juli 2015

Er litt usikker hva jeg forventet. Lokalet er lite og tilbyr en samling av diverse gjenstander hentet fra Tripitz, og gir en grei oversikt over diverse effekter fra krigens dager.

Jeg hadde muligens forventet flere deler hentet fra skipet, annet enn fyrstikkesker og skrivemaskiner. Det er dog verdt å ta en tur om du finner andre verdenskrig historie spennende. Karen bak skranken var forøvrig hyggelig og imøtekommende.

Takk, bearhansen901
Alta kommune, Norge
1 anmeldelse
common_n_attraction_reviews_1bd8 3 nyttige stemmer
“Tirpitz museet”
5 av 5 bobler Anmeldt 10 juli 2015

Dette må virkelig sees, Even har gjort en fantastisk jobb med å ta vare på krigs historien vår. Flott å få historien til våre okkupanter også.

Besøkte juni 2015
3 Takk, Per O

Reisende som så på Tirpitz Museum, så også på

Har du vært i Tirpitz Museum? Del dine erfaringer!