Spennende helleristninger

Alta Museum, Verdensarvsenter for bergkunst, ligger 5 km sørvest for Alta sentrum. De første... les mer

Anmeldt 19. august 2021
BjR1956
Ålesund, Norge
Spennende om mennesket opptil 7000 år tilbake i tid.

Utrolig spennende å finne tegningene. Vi fikk sol og da ble de lettere å se. Innedelen var også... les mer

Anmeldt 28. juli 2021
Line L

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Alta
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Med litt kortere tid enn planlagt fikk vi likevel en super runde og et fint besøk. Veldig lærerikt og bra bygget opp. Spennende og anbefales. Hyggelig personale som brenner for jobben sin. Det kan vi like....

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Andrekjetil
anitat476, Kundeansvarlig på Alta Museum - Verdensarvsenter for bergkunst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2020

Tusen takk for besøket og for veldig hyggelig tilbakemelding! Skal ta det med tilbake til våre ansatte!
Velkommen tilbake ved en annen anledning! :)

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Her er det mye spennende! Lokal historie og lokale helter er utstilt. Kjempefint og koselig både dersom du er alene eller sammen med andre

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, reiersgard

Tusen takk for besøket og for fin tilbakemelding! Det setter vi stor pris på.
Velkommen tilbake! :)

Anmeldt 8. juni 2020 via mobile enheter

Museumet presenterer helleristningene på en fantastisk flott måte. Turløypa er gidt tilrettelagt, og tar deg med på en reise tilbake i tid. Det er en helt spesiell stemning bed helleristningene. Museumet hat en imponerende museumsbutikk, og kjempetrivelig personale.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, ainoo2014
anitat476, Salgssjef på Alta Museum - Verdensarvsenter for bergkunst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2020

Tusen takk for besøket og hyggelig tilbakemelding!
Det setter vi stor pris på :)

Anmeldt 23. mars 2020

Vår lokale cafè i Vestre Alta, også åpent på søndager. En kort og god gåtur, fin utsikt og god kaffe. Det er også et museum med fine utstillinger og et fantastisk helleristningsfelt. Anbefales!

Dato for opplevelse: februar 2020
1  Takk, 12p_lh
Anmeldt 24. februar 2020 via mobile enheter

Fine utstillinger av forskjellig slag. Fint bygget opp om helleristninger. Interessant film og informasjon om tjærebrenning og kvenene. Morsom premiesamling om Bjørn Wirkola
God kaffe og kaker

Dato for opplevelse: februar 2020