Spennende om mennesket opptil 7000 år tilbake i tid.

Anmeldt 28. juli 2021
Line L
Het et det verd å bruke litt tid

Anmeldt 25. juli 2021
GrandTour168225

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Alta
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig spennende å finne tegningene. Vi fikk sol og da ble de lettere å se. Innedelen var også interessant. Brukte 4t inkludert kaffe og kake.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Line L
anitat476, Kundeansvarlig på Alta Museum - Verdensarvsenter for bergkunst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Tusen takk for besøket og for at du tok deg tid til å gi oss din hyggelige tilbakemelding.
Velkommen tilbake ved en annen anledning!

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Flott museum. Turen med helleristningene er et must! Fantastisk opplevelse. Utrolig hva man har avdekket under tuftene.

1  Takk, GrandTour168225

Tusen takk for besøket og for positiv tilbakemelding. Det setter vi stor pris på! :)

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Med litt kortere tid enn planlagt fikk vi likevel en super runde og et fint besøk. Veldig lærerikt og bra bygget opp. Spennende og anbefales. Hyggelig personale som brenner for jobben sin. Det kan vi like....

Takk, Andrekjetil
anitat476, Kundeansvarlig på Alta Museum - Verdensarvsenter for bergkunst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2020

Tusen takk for besøket og for veldig hyggelig tilbakemelding! Skal ta det med tilbake til våre ansatte!
Velkommen tilbake ved en annen anledning! :)

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Her er det mye spennende! Lokal historie og lokale helter er utstilt. Kjempefint og koselig både dersom du er alene eller sammen med andre

Takk, reiersgard

Tusen takk for besøket og for fin tilbakemelding! Det setter vi stor pris på.
Velkommen tilbake! :)

Anmeldt 8. juni 2020 via mobile enheter

Museumet presenterer helleristningene på en fantastisk flott måte. Turløypa er gidt tilrettelagt, og tar deg med på en reise tilbake i tid. Det er en helt spesiell stemning bed helleristningene. Museumet hat en imponerende museumsbutikk, og kjempetrivelig personale.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, ainoo2014
anitat476, Salgssjef på Alta Museum - Verdensarvsenter for bergkunst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2020

Tusen takk for besøket og hyggelig tilbakemelding!
Det setter vi stor pris på :)