Ivar S
Tromsø, Norge
Anmeldelse av Thon Hotel Alta
5,0 av 5 boblerAnmeldt 9. nov. 2018
Dato for oppholdet: november 2018
Romtips: Bare gode erfaringer, men foretrekker opp i etasjene rom mot sør, helst hjørnerom.
5,0 av 5 boblerRom
5,0 av 5 boblerSted
5,0 av 5 boblerService
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Linda H, Leder Thon Hotel Alta, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 27. feb. 2019
Kjære Ivar S.
Tusen takk for en flott tilbakemelding til oss på Thon Hotel Alta, vi setter stor pris på det. Du er selvsagt hjertelig velkommen tilbake til oss.
  • eDreams
  • eDreams
4.1 km fra Thon Hotel Alta
Se flere hoteller i Alta
Anmeldt 31. oktober 2018

Thon hotel i Alta har en beskjede fysisk profil utad, men innad viser det til kvalitet med vennlig service minded betjening. Frokosten har en høy kvalitet etter vår smak i nye omgivelser med fin design. Betjeningen har et høyt skår på skalaen.

Romtips: De ønsker vi har behandler resepsjonen til beste for gjestene.
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, Arne Gerrit H
Linda H, Leder  på Thon Hotel Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. februar 2019

Kjære Arne Gerrit H
Tusen takk for en nydelig tilbakemelding til oss. Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

På grunn av værforhold måtte jeg reise fra Alta, og trengte hotell for en kort natt. De nyere Thonhotellene leverer varene, og jeg vet hva jeg får når jeg booker hos dem. Også det i Alta. Fikk familierom, som var i meste laget for en kort natt. Men kjempesmart for lengre opphold, da det er minikjøkken på rommet. Ekstra kjekt med kombinasjonen med Amfisenteret. Fikk frokostpakke i resepsjonen på grunn av tidlig flyavgang.

Takk, Sverre Gjønnes A

Kjære Baccus56.
Tusen takk for tilbakemeldingen til oss. Veldig godt å høre at du var fornøyd med ditt opphold hos oss til tross for uheldige værforhold. Velkommen tilbake til oss for et planlagt og lengre opphold.

Anmeldt 18. oktober 2018

Flott hotell i Alta sentrum. Var der som konferansedeltaker, og opplevde en service av ypperlig klasse. Restauranten serverte fantastisk god mat både til frokost, lunsj og middag. De ansatte var trivelige og serviceinnstilte, det var rent og ordentlig overalt, og rommene var flotte. Praktisk med tilknytning til Amfi dersom man tenker å shoppe, og lettvint med parkeringsmuligheter i oppvarmet kjeller under hotellet/Amfi.

Takk, danvidarj

Hei Dan Vidar J
Tusen takk for en strålende tilbakemelding til oss, det setter vi stor pris på! På snarlig gjensyn og velkommen!

Anmeldt 1. oktober 2018

Hyggelig og fint hotell som man kan tenke seg å bo på flere ganger.
Super frokost. Kort vei til kjøpesenter viss det er noe man trenger. V hadde rom med utsikt over Katedralen som var fint opplyst.Parkering måtte man
betale for .

Romtips: Vi hadde en fin utsikt over kirken.
Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Leif-Sverre

Kjære Leif-Sverre
Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding til oss - du er hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 11. september 2018 via mobile enheter

Nesten som å komme hjem, trivelig og serviseminded personale, deilig seng med gode puter, kaffe med noget attåt, god frokost, lunsj og middag i flott resturant. De ansatte på alle nivå er smilende og imøtekommende. Mitt favoritt hotell i Alta.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, dokkelis
Linda H, Daglig leder på Thon Hotel Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. september 2018

Kjære dokkelis. Tusen takk for en flott tilbakemelding til oss på Thon Hotel Alta. Du er hjertelig velkommen tilbake.