Sissel N
Anmeldelse av Thon Hotel Alta
5,0 av 5 boblerAnmeldt 20. nov. 2018
Dato for oppholdet: november 2018
Romtips: Bodde i 5.etasje. Stille og rolig.
5,0 av 5 boblerSted
5,0 av 5 boblerService
5,0 av 5 boblerSovekvalitet
Linda H, Daglig lederThon Hotel Alta, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 27. feb. 2019
Kjære Sissel N
Tusen takk for en strålende anbefaling fra deg, det er utrolig hyggelig å få slike tilbakemeldinger fra våre gjester.
Velkommen tilbake.
0.2 km fra Thon Hotel Alta
    20.1 km fra Thon Hotel Alta
    Se flere hoteller i Alta
    Anmeldt 10. november 2018

Dette hotellet kan virkelig anbefales. Frokosten er meget god. Den alene er et godt nok argument for å legge turen din hit. Rommet er meget velutstyrt, og sengen meget god. Jeg holdt kurs der og konferanseavdelingen var blant de beste jeg har opplevd. Det tekniske fungerte, veldig trivelig k/k-ansatte som alltid var serviceminded. Hvis anledningen byr seg kommer jeg tilbake!

Takk, Ketil H
    Linda H, Daglig leder på Thon Hotel Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. februar 2019

Kjære Levanger1966.

Tusen takk for en nydelig tilbakemelding til oss, det setter vi stor pris på. Du er hjertelig velkommen tilbake til oss så vi håper anledningen byr seg.

Anmeldt 9. november 2018

Sentralt i Alta. Velstelte og rene rom. Ikke støy av noe slag på det rommet jeg hadde. Nært til alle sentrumsfunksjoner og butikker. Genuint hyggelig personale. Jeg har bodd der flere ganger tidligere. Alltid fornøyd!

Romtips: Bare gode erfaringer, men foretrekker opp i etasjene rom mot sør, helst hjørnerom.
    Takk, Ivar S
    Linda H, Leder  på Thon Hotel Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. februar 2019

Kjære Ivar S.
    Tusen takk for en flott tilbakemelding til oss på Thon Hotel Alta, vi setter stor pris på det. Du er selvsagt hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 31. oktober 2018

Thon hotel i Alta har en beskjede fysisk profil utad, men innad viser det til kvalitet med vennlig service minded betjening. Frokosten har en høy kvalitet etter vår smak i nye omgivelser med fin design. Betjeningen har et høyt skår på skalaen.

Romtips: De ønsker vi har behandler resepsjonen til beste for gjestene.
    1  Takk, Arne Gerrit H

Kjære Arne Gerrit H
    Tusen takk for en nydelig tilbakemelding til oss. Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

På grunn av værforhold måtte jeg reise fra Alta, og trengte hotell for en kort natt. De nyere Thonhotellene leverer varene, og jeg vet hva jeg får når jeg booker hos dem. Også det i Alta. Fikk familierom, som var i meste laget for en kort natt. Men kjempesmart for lengre opphold, da det er minikjøkken på rommet. Ekstra kjekt med kombinasjonen med Amfisenteret. Fikk frokostpakke i resepsjonen på grunn av tidlig flyavgang.

Takk, Sverre Gjønnes A

Kjære Baccus56.
    Tusen takk for tilbakemeldingen til oss. Veldig godt å høre at du var fornøyd med ditt opphold hos oss til tross for uheldige værforhold. Velkommen tilbake til oss for et planlagt og lengre opphold.

Anmeldt 18. oktober 2018

Flott hotell i Alta sentrum. Var der som konferansedeltaker, og opplevde en service av ypperlig klasse. Restauranten serverte fantastisk god mat både til frokost, lunsj og middag. De ansatte var trivelige og serviceinnstilte, det var rent og ordentlig overalt, og rommene var flotte. Praktisk med tilknytning til Amfi dersom man tenker å shoppe, og lettvint med parkeringsmuligheter i oppvarmet kjeller under hotellet/Amfi.

Takk, danvidarj

Hei Dan Vidar J
    Tusen takk for en strålende tilbakemelding til oss, det setter vi stor pris på! På snarlig gjensyn og velkommen!