Expedia.comUSD 188
AlgotelsUSD 223
Vio.comUSD 188
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Som alltid god mottagelse, gode senger og rom uten teppegulv. Fri tilgang på kaffe/te, nydelig frokost og trivelig personale. Mitt favoritthotell i Alta. Ligger sentralt i sentrum, avtale for parkering i parkeringshus.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, dokkelis
Linda H, Daglig leder på Thon Hotel Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. februar 2019

Hei dokkelis.
Tusen takk for en flott tilbakemelding til oss igjen - vi setter stor pris på å høre fra deg. Velkommen tilbake!

Anmeldt 20. november 2018

Dette hotellet imponerte meg skikkelig! Rask og god inn- og utsjekking. Høflig personale i resepsjonen. Rommet var av høy standard. Det var til og med et godt utstyrt minikjøkken på rommet.
Restauranten var av ypperste klasse! God og allsidig mat til alle måltider. men det som virkelig toppet opplevelsen var personalet i restauranten; hyggelig, høflig,oppmerksom, rask, bare for å nevne noe.
Dette hotellet anbefales!!

Romtips: Bodde i 5.etasje. Stille og rolig.
Takk, Sissel N

Kjære Sissel N
Tusen takk for en strålende anbefaling fra deg, det er utrolig hyggelig å få slike tilbakemeldinger fra våre gjester.
Velkommen tilbake.

Anmeldt 10. november 2018

Dette hotellet kan virkelig anbefales. Frokosten er meget god. Den alene er et godt nok argument for å legge turen din hit. Rommet er meget velutstyrt, og sengen meget god. Jeg holdt kurs der og konferanseavdelingen var blant de beste jeg har opplevd. Det tekniske fungerte, veldig trivelig k/k-ansatte som alltid var serviceminded. Hvis anledningen byr seg kommer jeg tilbake!

Takk, KetilHveding

Kjære Levanger1966.

Tusen takk for en nydelig tilbakemelding til oss, det setter vi stor pris på. Du er hjertelig velkommen tilbake til oss så vi håper anledningen byr seg.

Anmeldt 9. november 2018

Sentralt i Alta. Velstelte og rene rom. Ikke støy av noe slag på det rommet jeg hadde. Nært til alle sentrumsfunksjoner og butikker. Genuint hyggelig personale. Jeg har bodd der flere ganger tidligere. Alltid fornøyd!

Romtips: Bare gode erfaringer, men foretrekker opp i etasjene rom mot sør, helst hjørnerom.
Takk, Ivar S
Linda H, Leder  på Thon Hotel Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. februar 2019

Kjære Ivar S.
Tusen takk for en flott tilbakemelding til oss på Thon Hotel Alta, vi setter stor pris på det. Du er selvsagt hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 31. oktober 2018

Thon hotel i Alta har en beskjede fysisk profil utad, men innad viser det til kvalitet med vennlig service minded betjening. Frokosten har en høy kvalitet etter vår smak i nye omgivelser med fin design. Betjeningen har et høyt skår på skalaen.

Romtips: De ønsker vi har behandler resepsjonen til beste for gjestene.
Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Arne Gerrit H

Kjære Arne Gerrit H
Tusen takk for en nydelig tilbakemelding til oss. Velkommen tilbake til oss.