Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Overnattet en natt. 2 rom i tredje etasje. Rom og bad har bra standard. God frokost selv under covid-restriksjoner. Men det var mye støv på rommene, både på inventar og gulv.
Trekker karakterer pga mye støv.

Takk, tomkj2
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Et sentralt beliggende hotell med fin atmosfære. Fin base for å kunne oppleve Alta, med et veldig hyggelig og serviceinnstilt personell. Har følt meg veldig velkommen. Rommet var nyoppusset, trivelig og fargefullt.

Takk, steinb557
Anmeldt 22. mai 2020 via mobile enheter

Flott hotell, som alle Thon-hoteller. Vi bor som oftest på Thon, og er stort sett fornøyde. Thon Hotel Alta er nok det beste Thon-hotellet vi har bodd på, på grunn av personalets øye for detaljer. Flott frokost under koronarestriksjoner, og fantastisk rengjøring av rom når vi var ute. Flotte resepsjonister også. Ansatte i særklasse, uten tvil.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, IngelinKB
Anmeldt 20. februar 2020 via mobile enheter

Nok en gang positivt overrasket. Visste fra før at hotellet er bra men det blir bare bedre.
Fantastisk service i alle ledd. Perfekt nyoppusset rom i 3.etasje. Nydelig omfangsrik frokost. Rent og innbydende hotell med atmosfære

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, KarlE297
Anmeldt 12. februar 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig og imøtekommende personale, rent og pent. Frokosten er den beste hotell-frokosten hittil og da sammenlignet med langt dyrere hoteller jeg har bodd på. Beliggenheten er sentral så man kan gå innendørs fra hotellet til stort kjøpesenter. Andre fasiliteter som flere restaurant-alternativer er i gangavstand fra hotellet. God kapasitet for innendørs parkering. Mor måtte ha hjelp for å finne igjen bilen :-)

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, martinaE1932JJ