Beate V
4,0 av 5 boblerAnmeldt 25. juli 2020via mobile enheter
Linda H, Daglig lederThon Hotel Alta, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 10. sep. 2020
Kjære beatev115
Tusen takk for din tilbakemelding til oss. Det er spesielt hyggelig å høre at du oppfatter vårt smittevern som godt i tillegg til at du ble møtt på en god måte i resepsjonen. Hjertelig velkommen tilbake.
  • Scandic Hotels
19.5 km fra Thon Hotel Alta
4.1 km fra Thon Hotel Alta
Se flere hoteller i Alta
Anmeldt 24. juli 2020

God beliggenhet, midt i sentrum og i samme bygg som Amfi kjøpesenter. Ikke det reneste hotellet, men til budget hotel er det bra. De har renovert flere rom i vår/ sommer, og byttet ut kjøkkenkrok med bord og stoler. Litt dårlig timing der med hensyn til covid 19, som gjorde at restauranten var stengt. De hadde heldigvis en mikrobølgeovn i 1. etg. man kunne bruke.
Sengen var god, selv om sengetøy kunne vært renere, og skrivebord samt ting på det ikke var støvtørket. Stort pluss at det var a la carte servering ved frokosten, minst like bra eller bedre enn buffet.

Romtips: Beste tilgjengelighet, rett ved buss og taxi samt kjøpesenter.
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 270bj_rnb
Linda H, Daglig leder på Thon Hotel Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2020

Kjære gjest.
Tusen takk for din tilbakemelding til oss. Ut i fra det du skriver så skjønner jeg at renholdet ikke var helt tilfredsstillende - dette beklager jeg sterkt, Jeg håper du kommer tilbake til oss ved en senere anledning og at du da vil få en litt bedre oppfatning av Thon Hotel Alta.

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Fint hotell med god beliggenhet. Flott familierom med fullt utstyrt kjøkkenkrok. Veldig praktisk på reise med barn. Reiste med hund og det var uproblematisk. Hyggelig ansatte, rent og pent både på rommet og ellers.

Takk, 817christinah
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Overnattet en natt. 2 rom i tredje etasje. Rom og bad har bra standard. God frokost selv under covid-restriksjoner. Men det var mye støv på rommene, både på inventar og gulv.
Trekker karakterer pga mye støv.

Takk, tomkj2
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Et sentralt beliggende hotell med fin atmosfære. Fin base for å kunne oppleve Alta, med et veldig hyggelig og serviceinnstilt personell. Har følt meg veldig velkommen. Rommet var nyoppusset, trivelig og fargefullt.

Takk, steinb557
Anmeldt 22. mai 2020 via mobile enheter

Flott hotell, som alle Thon-hoteller. Vi bor som oftest på Thon, og er stort sett fornøyde. Thon Hotel Alta er nok det beste Thon-hotellet vi har bodd på, på grunn av personalets øye for detaljer. Flott frokost under koronarestriksjoner, og fantastisk rengjøring av rom når vi var ute. Flotte resepsjonister også. Ansatte i særklasse, uten tvil.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, IngelinKB