Gratis avbestilling frem til 30.10.21
Gratis avbestilling frem til 30.10.21
FindHotelUSD 168
eDreamsUSD 158
Anmeldt 22. september 2020

Vi valgte Thon pga beliggenhet og noe lavere rompris enn Scandic. Når vi kom i skranken fikk vi opplyst at det koster 400,- ekstra for hund. Vi kommenterte at det er akkurat det dobbelte av hva Scandic tar, og da ble dama i resepsjonen potte sur. Hun responderte umiddelbart "skal jeg avbestille rommet for dere?" Dette var jo en noe uventet respons, så vi vurderte faktisk å booke på Scandic i stedet. Resten av innsjekkingen var ikke noe hyggelig opplevelse og hun som stod der bør kanskje vurdere om hun hører hjemme der. Dama har forøvrige initialene TH. Rommet i seg selv var greit nok, men ikke spesielt tilpasset/egnet for hund, så de 400,- er vel for ekstra rengjøring i etterkant?
Kommer ikke til å bruke Thon neste gang jeg skal til Alta.

Takk, Johnfly
Anmeldt 20. september 2020

Et bra hotell tidligere også, men etter renoveringen og med hyggelige ansatte samt utmerket renhold og god variert frokost fremstår det meget bra. Alt virket gjennomtenkt ned til minste detalj. Et av de beste hotellene jeg har brukt.

Dato for oppholdet: september 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 674sveinl
Anmeldt 17. september 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt. Store rom. Rent og pent. Minibar trekker opp.
Frokosten var fyldig og god.
Betjeningen var vennlige og imøtekommende.
God plass under frokosten og meget Corona vennlig. Et OK sted for et opphold i Alta.

2  Takk, Henning H
Anmeldt 26. august 2020 via mobile enheter

Stille og rolig hotell midt i byen.Fine rene rom med gode senger. God frokost, fikk både gluten- og laktosefri mat som var GOD. Hyggelig og serviceinnstilt personale. Kan anbefale dette hotellet.Helt topp!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, liv2neb
Linda H, Daglig leder på Thon Hotel Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2020

Kjære liv2neb
Vi er så glade for å høre at du fant både nattero og god frokost hos oss. Velkommen tilbake!

Anmeldt 24. august 2020

Bodde her i sommer i et familierom, og var veldig fornøyd med oppholdet. Rene og fine rom, super service og deilig frokost. Gode rutiner ift smitteverntiltak. Hotellet ligger vegg i vegg med kjøpesenter, så dette er også veldig praktisk. Kommer gjerne tilbake hit.

Takk, Grethel

Kjære Grethel!
Vi setter stor pris på din tilbakemelding - tusen takk! Veldig hyggelig å høre at du og din familie gjerne kommer tilbake til oss - dere er hjertelig velkomne.