TripadvisorUSD 192
FindHotelUSD 192
ZenHotels.comUSD 233
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet var ren og pen. Smart tv var helt fantastisk. Ungene mine fikk å se barnefilm mens vi voksne har slappet av. Har liten kjøkken og har utstyr som jeg trenger. Familien min har svært fornøyd. Frokosten var helt topp❤️❤️❤️ Ligger siden av shopping senteret og det er genialt.

Takk, tongcos
Linda H, Daglig leder på Thon Hotel Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Kjære tongcos
Tusen takk for en fin tilbakemelding til oss som jobber på Thon Hotel Alta. Ønsker deg en fortsatt god sommer!

Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Fint hotell, store rene rom, fint bad,gode senger. Svært fornøyd, frokosten var nesten for god, vanskelig å velge blant alt det gode som var på buffeten. Svært sentralt plassert nært butikker. Lett å finne da vi kom kjørende. Bor gjerne her igjen.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, sussiho

Kjære sussiho.
Tusen takk for denne hyggelige tilbakemeldingen til Thon Hotel Alta. Det setter vi stor pris på.
Velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen oss på Thon Hotel Alta

Anmeldt 27. april 2021 via mobile enheter

Veldig imøtekommende, behjelpelige og hyggelige ansatte! Flotte rom, koselig resepsjon, og god frokost. Hotellet ligger sentralt rett ved Amfi kjøpesenter, så her er det butikker og restauranter like ved. Kommer gjerne igjen! :)

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, SilviaKS-78

Kjære SilviaKS-78
Tusen takk for en positiv tilbakemelding til Thon Hotel Alta.
Velkommen tilbake til oss.
Med vennlig hilsen oss på Thon Hotel Alta

Anmeldt 13. april 2021 via mobile enheter

Supergod frokost + serviceinnstilte og hyggelige ansatte. Stort pluss for treningsrom, gratis kaffe og isbitmaskin. Rommene har alt du trenger. Fin utsikt til Nordlyskatedralen, dog måkes det på natten, så hold vinduet lukket om du er var for lyder. Uansett, kjempefornøyd med de nesten 5 ukene jeg min kollega har bodd der.

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, 147marten

Kjære 147marten
Tusen takk for en nydelig tilbakemelding, det kan være utfordrende å bo så lenge på hotell som dere har gjort. Da er det godt å vite at dere har hatt det bra her hos oss. Velkommen tilbake!
Med vennlig hilsen oss på Thon Hotel Alta.

Anmeldt 16. februar 2021 via mobile enheter

Fint hotell sentralt i Alta. Utrolig servicemindede ansatte i resepsjonen som hadde mange gode tips om ting å gjøre under oppholdet. Slike hyggelige og blide ansatte gjør hotelloppholdet spesielt hyggelig.

Dato for oppholdet: februar 2021
Takk, thormortenb

Kjære thormortenb
Tusen takk for din tilbakemelding til oss, vi setter stor pris på det.
Hjertelig velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Alta,