Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Trip.com
ZenHotels.comUSD 225
Anmeldt 29. juli 2021

Vi hadde bestilt tre dobbeltrom. Vi fikk rom i 4 etasje med utsikt til Nordlyskatedralen. Vinduene var utstyrt med blending som vi kunne regulere selv dvs. slik at det ikke ble for varmt eller for lyst på rommet. Det var stort bad, gode senger, minibar, vannkoker med kaffe og te.
Hotellet hadde ikke parkering så vi måtte parkere like ved i parkeringshus. Det burde være en avtalepris for hotellets gjester.
Logistikken på frokosten var ikke bra. Maten var bra, men maten stod altfor tett dvs. det var ikke mulig med avstand mellom gjestene.
Dette kunne vært løst på en enkel måte.
Servicen i resepsjonen var veldig bra.
Vil anbefale dette hotellet, men ville vurdert å bestilt frokost på rommet grunnet smittevern.

2  Takk, 994kjetilf
Lana Stock, Daglig leder på Thon Hotel Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2021

Kjære 994kjetilf, Tusen takk for gode innspill og tilbakemelding. Vi setter stor pris på det. Dere er hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning.

Anmeldt 19. juli 2021

Her blir man møt med en positiv opplevelse fra første stund om mulighet for plass og det fortsetter fra ankomst til man har forlatt.
Hotellet fremstår som perfekt for en flott opplevelse for alle, ligger sentralt til og med fasiliteter for ankomst/avreise helt perfekt for alle.

Romtips: Beliggenheten er perfekt for en flott opplevelse på et flott veldrevet hotell .
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 664odda
Linda H, Daglig leder på Thon Hotel Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Kjære 664odda
Tusen takk for din positive tibakemelding til oss. Dette setter vi veldig stor pris på å høre.
Velkommen tilbake!

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet var ren og pen. Smart tv var helt fantastisk. Ungene mine fikk å se barnefilm mens vi voksne har slappet av. Har liten kjøkken og har utstyr som jeg trenger. Familien min har svært fornøyd. Frokosten var helt topp❤️❤️❤️ Ligger siden av shopping senteret og det er genialt.

Takk, tongcos

Kjære tongcos
Tusen takk for en fin tilbakemelding til oss som jobber på Thon Hotel Alta. Ønsker deg en fortsatt god sommer!

Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Fint hotell, store rene rom, fint bad,gode senger. Svært fornøyd, frokosten var nesten for god, vanskelig å velge blant alt det gode som var på buffeten. Svært sentralt plassert nært butikker. Lett å finne da vi kom kjørende. Bor gjerne her igjen.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, sussiho

Kjære sussiho.
Tusen takk for denne hyggelige tilbakemeldingen til Thon Hotel Alta. Det setter vi stor pris på.
Velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen oss på Thon Hotel Alta

Anmeldt 27. april 2021 via mobile enheter

Veldig imøtekommende, behjelpelige og hyggelige ansatte! Flotte rom, koselig resepsjon, og god frokost. Hotellet ligger sentralt rett ved Amfi kjøpesenter, så her er det butikker og restauranter like ved. Kommer gjerne igjen! :)

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, SilviaKS-78

Kjære SilviaKS-78
Tusen takk for en positiv tilbakemelding til Thon Hotel Alta.
Velkommen tilbake til oss.
Med vennlig hilsen oss på Thon Hotel Alta