TripadvisorUSD 179
Orbitz.comUSD 179
ZenHotels.comUSD 190
Anmeldt 9. august 2021

Rommet var stort og rent og alt fungerte som det skulle. Hotellet ligger i tilknytning til et kjøpesenter, noe vi syntes var et pluss. Sengen var god. Vi kom litt tidlig, slik at rommet ikke var klart, men de ringte oss og sa fra da alt var klart.

Takk, ragnhildo451
Lana Stock, Daglig leder på Thon Hotel Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2021

Kjære ragnhildo451,
Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding.
Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning.

Anmeldt 4. august 2021

Hotellet ligger i tilknytning til et kjøpesenter. Det er bowling-bane rett i nærheten. til Nordlyskatedralen ligger i gangavstand til hotellet. Rommet var velutstyrt og det var både rent og romslig. Sist men ikke minst - en nydelig frokost :)

Takk, MaritW100

Kjære MaritW100, tusen takk for din tilbakemelding til oss på Thon Hotel Alta. Velkommen tilbake!

Anmeldt 29. juli 2021

Vi hadde bestilt tre dobbeltrom. Vi fikk rom i 4 etasje med utsikt til Nordlyskatedralen. Vinduene var utstyrt med blending som vi kunne regulere selv dvs. slik at det ikke ble for varmt eller for lyst på rommet. Det var stort bad, gode senger, minibar, vannkoker med kaffe og te.
Hotellet hadde ikke parkering så vi måtte parkere like ved i parkeringshus. Det burde være en avtalepris for hotellets gjester.
Logistikken på frokosten var ikke bra. Maten var bra, men maten stod altfor tett dvs. det var ikke mulig med avstand mellom gjestene.
Dette kunne vært løst på en enkel måte.
Servicen i resepsjonen var veldig bra.
Vil anbefale dette hotellet, men ville vurdert å bestilt frokost på rommet grunnet smittevern.

2  Takk, 994kjetilf

Kjære 994kjetilf, Tusen takk for gode innspill og tilbakemelding. Vi setter stor pris på det. Dere er hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning.

Anmeldt 19. juli 2021

Her blir man møt med en positiv opplevelse fra første stund om mulighet for plass og det fortsetter fra ankomst til man har forlatt.
Hotellet fremstår som perfekt for en flott opplevelse for alle, ligger sentralt til og med fasiliteter for ankomst/avreise helt perfekt for alle.

Romtips: Beliggenheten er perfekt for en flott opplevelse på et flott veldrevet hotell .
Takk, 664odda
Linda H, Daglig leder på Thon Hotel Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Kjære 664odda
Tusen takk for din positive tibakemelding til oss. Dette setter vi veldig stor pris på å høre.
Velkommen tilbake!

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet var ren og pen. Smart tv var helt fantastisk. Ungene mine fikk å se barnefilm mens vi voksne har slappet av. Har liten kjøkken og har utstyr som jeg trenger. Familien min har svært fornøyd. Frokosten var helt topp❤️❤️❤️ Ligger siden av shopping senteret og det er genialt.

Takk, tongcos

Kjære tongcos
Tusen takk for en fin tilbakemelding til oss som jobber på Thon Hotel Alta. Ønsker deg en fortsatt god sommer!