FindHotelUSD 146
TraveluroUSD 167
TripadvisorUSD 141
Trip.comUSD 146
Anmeldt 14. mars 2022 via mobile enheter

Flott hotell med rene og fine rom. Personalet er hyggelig og hjelpsom. Raskt å sjekke inn og ut. En fantastisk god og variert frokost med egg, eggerøre, omelett, bacon, osv. Hadde konferanse på hotellet, flott lokale, god og variert pausemat. Alt i alt en veldig god opplevelse! Bodd der mange ganger, og velger dette hotellet når jeg er i Alta.

Dato for oppholdet: mars 2022
Takk, Veronika J
Lana Stock, Daglig leder på Thon Hotel Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. mars 2022

Kjære Veronika! Så utrolig hyggelig tilbakemelding. Tusen takk for at du tok deg tiden. Og hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 30. november 2021

Savnet parkeringsplass til hotellet….Savnet restaurant for lunsj og middag enkelte dager…. Resepsjonspersonalet var ikke oppdatert på status da det gjalt lunsj og middags servering…. Savnet bar…. Hotellet ligger sentralt til butikker og restauranger… Fint hotellrom med god utsikt… Stille og rolig…. Kan virkelig anbefales….

Romtips: Opp i høyden for god utsikt.
Dato for oppholdet: november 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 597ragnhildn
Lana Stock, Daglig leder på Thon Hotel Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2021

Kjære Ragnhild,
Tusen takk for din tilbakemelding til oss. Vi savner også full og pulserende restaurant, der det er åpent til både lunch og middag for alle, og jeg håper at vi innen veldig kort tid skal kunne gå tilbake til full service i Brasseri Alta.
Vi gleder oss til du kommer til oss igjen.

Anmeldt 28. november 2021

Jeg bor her relativt ofte gjennom jobb og opplever alltid personalet som imøtekommende og hyggelige. Ved noen anledninger har det vært tull med bestilling fra reiseselskapet vårt og da har det alltid løst seg med hjelp av personalet.

Rommene er fine og alltid rene, det er fint treningsrom og god mat. Frokosten er helt super.

Har vært med å arrangere konferanser på hotellet og personalet yter veldig god service her.

Absolutt ett av mine favoritt hoteller

Dato for oppholdet: november 2021
Takk, Tori G
Lana Stock, Daglig leder på Thon Hotel Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2021

Kjære Tori!
Tusen hjertelig takk for så hyggelig tilbakemelding. Det er nydelig å høre at du trives og har det bra hos oss! Hjertelig velkommen tilbake igjen!

Anmeldt 12. august 2021

Jeg hadde et fantastisk fint opphold på Thon Hotel Alta. Jeg tør faktisk å strekke meg så langt som å si at at dette er det beste hotellet jeg noen gang har bodd på. Lett å finne sentralt plassert i sentrum av byen, med masse butikker, kjøpesenter og alt du måtte trenge i umiddelbar nærhet. Resepsjonistene og de i frokostsalen var veldig hyggelige og mer enn villig til å svare på spørsmål. Frokosttibudet var både rikt i omfang og meget velsmakende. Rommene var rene over alt (sjekket til og med ekstra nøye) Sengene var også komfortable og gode å sove i. Ingen problem at det var lyst hele døgnet da gardinene gjorde susen. Jeg kunne sittet her å skrevet et mye lengre innlegg hvis tiden hadde strukket til. Gleder meg allerede til neste gang!

Romtips: Jo høyere du bor, jo bedre er utsikten.
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Fornturist123
Lana Stock, Daglig leder på Thon Hotel Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2021

Kjære Fornturist123,
Så utrolig hyggelig å lese din tilbakemelding. Vi setter kjempestor pris på gode ord og vil også fremover sørge for at du skal trives hos oss!

Anmeldt 9. august 2021

Rommet var stort og rent og alt fungerte som det skulle. Hotellet ligger i tilknytning til et kjøpesenter, noe vi syntes var et pluss. Sengen var god. Vi kom litt tidlig, slik at rommet ikke var klart, men de ringte oss og sa fra da alt var klart.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, ragnhildo451

Kjære ragnhildo451,
Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding.
Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning.