FindHotel
ZenHotels.comUSD 190
Anmeldt 16. mai 2022 via mobile enheter

Rommene var fine og lyse, med helt greie løsninger, så på mange måter et helt greit hotell. Dessverre har de sitt å ta igjen for å gi cøliakikere et anstendig frokosttilbud. Heldigvis hadde de individuelt pakket smør og margarin, som jo er miljøproblematisk, men som gir oss med cøliaki muligheten for et godt smørtilbud.

Noen forbedringspunkter:
- Kjøkkenet bør vite at varmluftsovn ikke kan brukes for å varme glutenfri mat.
- Brødrister for cøliakikere er et must. Dette kan løses ved å flytte den gluten-brødristeren vekk fra nabobordet til allergimaten og dermed skape et større skille. Eventuelt kan det løses som Thon Cecil har gjort det med å beholde allergibrødristeren i ren sone inne på kjøkkenet. Ikke optimalt med tanke på bruk for oss, men det sikrer en ren brødrister.
- Tallerkner for alle bør ikke stå under all brødmaten.
- Tenk gjennom hvor en plasserer kjeks, croissanter, og så videre med tanke på resten av matvarene.

Dato for oppholdet: mai 2022
Reisetype: Reiste alene
Takk, christianlomsdalen
Lana Stock, Daglig leder på Thon Hotel Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. mai 2022

Kjære Christianl946, tusen takk for din verdifulle tilbakemelding.
Vi tar dine nyttige innspill videre med vårt kjøkken.
Velkommen tilbake!

Anmeldt 9. mai 2022 via mobile enheter

Som vanlig rent og pent på hotellet og rommet. Kjempebra service og fikk sjekke inn klokken 07 allerede. Perfekt når man ankom byen med det første flyet. Og ikke minst tilbyr hotellet studentpris. Thon er helt klart førstevalget mitt i Alta :)

Dato for oppholdet: mai 2022
Reisetype: Reiste alene
Takk, Ann-Iren D
Lana Stock, Daglig leder på Thon Hotel Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mai 2022

Kjære Ann-Iren!
Tusen takk for at du tok deg tiden til å dele din opplevelse. Det varmer å høre at du igjen trives hos oss, og vi gleder oss til å se deg ved ditt neste besøk!

Anmeldt 20. mars 2022

Overnattet en natt inkludert frokost.
God seng og bra rom.
Det eneste minuset var at det var veldig lytt, og hørte godt tv og prat fra de andre rommene.
Grei frokost med det en skulle trenge for en god frokost.
Hotellet ligger i sentrum.

Dato for oppholdet: mars 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, Marianne M
Lana Stock, Daglig leder på Thon Hotel Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mars 2022

Kjære Marianne,
Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding. Og hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 14. mars 2022 via mobile enheter

Flott hotell med rene og fine rom. Personalet er hyggelig og hjelpsom. Raskt å sjekke inn og ut. En fantastisk god og variert frokost med egg, eggerøre, omelett, bacon, osv. Hadde konferanse på hotellet, flott lokale, god og variert pausemat. Alt i alt en veldig god opplevelse! Bodd der mange ganger, og velger dette hotellet når jeg er i Alta.

Dato for oppholdet: mars 2022
Takk, Veronika J
Lana Stock, Daglig leder på Thon Hotel Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. mars 2022

Kjære Veronika! Så utrolig hyggelig tilbakemelding. Tusen takk for at du tok deg tiden. Og hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 30. november 2021

Savnet parkeringsplass til hotellet….Savnet restaurant for lunsj og middag enkelte dager…. Resepsjonspersonalet var ikke oppdatert på status da det gjalt lunsj og middags servering…. Savnet bar…. Hotellet ligger sentralt til butikker og restauranger… Fint hotellrom med god utsikt… Stille og rolig…. Kan virkelig anbefales….

Romtips: Opp i høyden for god utsikt.
Dato for oppholdet: november 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 597ragnhildn
Lana Stock, Daglig leder på Thon Hotel Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2021

Kjære Ragnhild,
Tusen takk for din tilbakemelding til oss. Vi savner også full og pulserende restaurant, der det er åpent til både lunch og middag for alle, og jeg håper at vi innen veldig kort tid skal kunne gå tilbake til full service i Brasseri Alta.
Vi gleder oss til du kommer til oss igjen.