FindHotelUSD 157
EtripUSD 157
Agoda.comUSD 157
TripadvisorUSD 157
Anmeldt 31. juli 2019

Siste overnatting på Finnmarksturen ble en positiv opplevelse. Vi ble godt tatt imot, og stedet har en lun og rolig atmosfære. Spa-begrepet er noe tynt. En liten badstue og en massasjestol. Litt vanskelig å finne fram, fordi skiltet var skjult av vegetasjon.

Romtips: Velg rom med havutsikt!
Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, BeritHeimtunG
Anmeldt 10. juni 2019 via mobile enheter

Overnattet på Altafjord Gjestegaard i forbindelse med forretningsreise. Rene rom, veldig god frokost. Spiste middagsbuffet der også, dessverre for lite mat / porsjoner. Litt labert servicenivå på de ansatte trekker ned. Anbefales som et godt alternativ i Alta.

Dato for oppholdet: juni 2019
1  Takk, TorC_12
Anmeldt 8. april 2018

Fantastisk velkomst av betjeningen, smilte og var vennlige. Fulgte meg til rommet og gav god informasjon om hotellet. Stusset litt på at de kaller seg SPA med tanke på at de har en enmanns, til nød to manns, badstu i kanappen i 2 etg. Rommet var rent, luktet koring noe som var litt ubehagelig, og helt greit i innredningen. Noe gammeldags, men fikk følelsen av å være i noens hjem. Kun 4 tv kanaler, det er for dårlig i dagens hotelverden. WIFI var under enhver kritikk. Funket svært dårlig. Frokosten var ikke noe å juble for. Osten var krøllet av tørrhet og eggerøren så ut som gammel spy i bunnen av en skål. Kjøttbollene var kalde, og brødet var tørt. 3 ganger spurte værelsesbetjenten om jeg skulle reise snart, selv om kl ikke hadde kommet til 12. Utsjekk var kl 12, ikke 10, 10:30 eller 11:15. Følte at jeg ble kastet ut av hotellet.
For å score bedre hos meg er det et must med hvertfall de norske store kanalene på tv, NRK, TV2(alle kanaler), TVN og TV3. I tillegg må det være WIFI som fungerer godt nok til å kunne streame eller lese mail uten å vente i lange perioder på å bli lastet ned.
De to som tok meg imot, de får topp karakter!

Romtips: Ask for room with a sea view
Dato for oppholdet: april 2018
1  Takk, Tron O
Anmeldt 11. mars 2018 via mobile enheter

Vi var en stor gruppe som booket og blir møtt av merkelige åpningstider. Man må gå inn bakveien selv midt på lyse dagen, eller låse seg inn, hvis man har nøkkel. Kun en nøkkel pr rom, så hvis man ikke er sammen hele tiden er man i knipe. Lite imøtekommende og særs firkantet betjening. Skikkelig overrasket over hvor klønete man kan drive et hotell.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Eirik F
Anmeldt 17. juli 2017

Hotellet er lite men koselig. Rommet holdt ok standard med flatskjerm, lenestol og helt greit bad. Jeg opplevde god service både ved innsjekking, og ved frokost. Jeg spiste middag i den trivelige restauranten. Her var det middagsbuffet, men jeg foretrekker å få maten laget til meg. Jeg mistenker imidlertid at kjøttkakene jeg hadde bestilt, ble hentet fra buffeten. Maten var ikke varm og ertestuingen var tørr.
Men hotellet er av de bedre små hotellene jeg har bodd på og kan trygt anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2017
  • Reisetype: Reiste alene