Topp 10

En uforglemmelig tur i Finnmarksterreng, så vennlige ledere og lydige hunder. Det var allsidig og... les mer

Anmeldt 31. januar 2021
896randir
Fantastisk opplevelse for store og små

Det er veldig gøy å kjøre. Ungene elsket det og gleder seg til å bli store nok til kjøre selv og... les mer

Anmeldt 13. april 2020
12p_lh
Alta, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Alta
Anmeldt 8. april 2018 via mobile enheter

Da vi ankom ble vi møtt av gründeren av Holmen, han fortalte litt om seg selv og hva vi skulle få oppleve. Jeg ble litt engstelig da det viste seg at vi selv skulle kjøre sledene, men min frykt av ubegrunnet. Turen var supergøy og jeg og en kollega byttet på å være passasjer. Hundene virket trygge i jobben sin og glad for å få løpe. Nydelig natur og søte huskyer lever jeg lenge på. Ta absolutt turen!

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, johanneh748
Anmeldt 1. april 2017

En gjeng med jenter, hvorav mange skulle kjøre hund for første gang. Vi bestilte en kort tur, skulle vare i 2,5 time men var i praksis en del kortere. Sledene var klare og hundene spent for da vi kom, så det var bare å sette ut etter en kort innføring. Flott opplevelse som alltid når man kjører hund. Syns det var litt lite informasjon i forkant, og at selve turen var litt for kort. En del av pakka var å drikke toddy etter turen - ville heller brukt den tida på å kjøre! Flott hundegård og så ut til å være veldig kule overnattingsmuligheter! Skal nok tilbake dit å sjekke ut de :)

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, 468rikker
Anmeldt 6. mars 2017

Herlig hundesledekjøring etterfulgt av Jacuzzi, sauna og middag før det hele ble avsluttet med å se nordlyset, og det rett over tipien vår :) Utrolig hyggelig personal og bra service fra start til slutt. Vi gikk derfra superfornøyd. Anbefales!

Dato for opplevelse: februar 2017
Takk, saghik2017
Anmeldt 15. februar 2016 via mobile enheter

Har kjørt hundespann for første gang. Anbefales virkelig for alle som lliker å være ute. Vi fikk god instruksjon før vi startet, og ble veldig fort trygg og varm i trøya. Du verden så gøy dette var. Hvis du har lyst, prøv det!

Dato for opplevelse: februar 2016
Takk, 58Trude58_13
Anmeldt 29. januar 2016 via mobile enheter

Mest fantastiske eg har opplevd! Fine folk, nydelige hunder og en fantastisk natur. En stor opplevelse å få kjøre hundeslede i måneskinnet. MÅ oppleves!! Terningkast 6!! :-D

Dato for opplevelse: januar 2016
Takk, Grete V