Expedia.comUSD 150
TripadvisorUSD 150
Travelocity
Vio.comUSD 150
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Besøket gikk på skinner, sjekka inn og ut med enkle grep på nett, slapp unna kø. Rikelig med variasjon til frokost og serviceinnstilte ansatte. Ok rom, men dyrt, jeg betalte 1680 kr for en overnatting som trekker ned inntrykk

Dato for oppholdet: oktober 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, halgeirr2018
301manager, Front Office Manager på Scandic Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2018

Hej, tack før din feedback, ha en fin dag! Mvh Ola T, front office manager Scandic Alta.

Anmeldt 17. oktober 2018

God frokost, rene rom - sentralt i Alta. Ingen wow-faktor, men bra hotell for jobbreiser etc.
Hotellet har underjordisk tilgang til stort badeland/svømmebasseng, så fint å ta med badeklær på reisen hit.

Takk, TPost
301manager, Front Office Manager på Scandic Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2018

Hej! Tusen tack før fin feedback! Ha en fin dag!
Mvh Ola T, Front office manager Scandic Alta.

Anmeldt 16. oktober 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 27. september 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
301manager, Front Office Manager på Scandic Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2018

Anmeldt 11. september 2018 via mobile enheter

Hotellet leverer både på rom, betjening og frokost. Men det må da kunne gå an å levere bedre i restauranten? Veggieburgerrn er en grei liten rett som ikke e høydare, men enkel og grei. Men ikke denne gangen - brødet var forkulla, de klarte ikke å servere den varm og det tok alt for lang tid å servere. Når jeg først er sur så glemte de også å sette glass på bordet sammen med vannet.

Det må da kunne gå å levere skikkelig på de billigste rettene på kartet.

Jeg vet at dette er et arbeidsuhell.

Reisetype: Reiste alene
Takk, 765gunnarf
301manager, Front Office Manager på Scandic Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2018

Hej! Jag beklagar verkligen att ni inte fick den upplevelse som vi ønskar alla våra gæster, ska ta detta vidare med restaurangen.
Ha en fin dag!
Ola T, Front office manager Scandic Alta.