siljek2
4,0 av 5 boblerAnmeldt 28. jan. 2019via mobile enheter
377jevgenim, ManagerScandic Alta, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 31. jan. 2019
Kjære gjest,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding vedrørende ditt opphold på Scandic Alta.

Renhold er et av våre aller viktigste prioriteringsområder og jeg er utrolig glad for å se at vi har klart å levere til det fulle her under ditt opphold. Leit å høre at naboene ikke klarte å finne roen.

Ønsker deg en fremdeles fin vinter og håper at vi kan ønske deg velkommen igjen, ved en senere anledning.

MEd beste hilsen

4.3 km fra Scandic Alta
Se flere hoteller i Alta
Anmeldt 28. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
377jevgenim, General Manager på Scandic Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2019

Anmeldt 16. januar 2019

Er førnøyd er en kjempe bra hotell liker den hotell er ingenting klage på den er midt I byen og kan handle er kjempe fornøyd og kan badet og trene er kjempe fornøyd også er det I nertheten og spise middag

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Sightseer17514582692
377jevgenim, Hotelldirektør på Scandic Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. januar 2019

Kjære Sightseer17514582692,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter ditt ophold ved Scandic Alta.

Det er en sann fryd å se at du/dere var så fornøyde med vårt hotelltilbud.

Ønsker deg en fortsatt fin vinter og hjerteligst velkommen tilbake ved neste anledning.

Med vennlig hilsen
Hotelldirektør
Scandic Alta

Anmeldt 28. november 2018

Bodde på junior-suite ettersom vi hadde med unge på snart 1 år og ønsket eget soverom. En del av poenget med dette falt bort da døra inn er av glass og man ikke får det skikkelig mørkt uten å slå av lysene i «stua» også. Sofaen i stua var en sovesofa som var veldig vond og sitte i. I tillegg mye knirk fra sofaen. Når vi sjekket inn hang det en skjorte på rommet og det var litt søppel i søppeldunken på badet, noe som kan gi en pekepinn på dårlig renhold. I tillegg fant vi dagen etterpå en halv pose med nøtter på ryggen til sofaen. Sa ifra om disse tingene uten at resepsjonen brydde seg nevneverdig.Maten var veldig god, frokosten er der største plusset. Men rart at et hotell med denne størrelsen kun har en barnestol tilgjengelig.En viktig ting å tenke på dersom du bestiller hotellrom her er at det ligger sentrumsnært og man vil oppleve støy utenfra. Spesielt i helgen og for vår del julebordsesong. Ikke noe vi klager på, men man må være obs på dette. Anbefaler ikke for familier med små barn.

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Steffen D
301manager, Front Office Manager på Scandic Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2018

Hej, jag beklagar att ni inte fick den upplevelse som vi ønskar alla våra gæster.
Ska ta detta vidare med housekeeping.
Ha en fin dag!
Mvh Ola T, Front office manager Scandic Alta.

Anmeldt 28. november 2018

Flott hotell med utrolig god service. Etter å ha kjørt lange dager var det deilig å kunne sjekke inn, få innta en bedre middag og legge oss i en god seng. Veldig variert og god frokost.
Kan absolutt anbefale dette hotellet videre.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Nina B

Hej! Tusen tack før fin feedback! Hoppas att vi ses igen!
Ola T, Front office manager Scandic Alta.

Anmeldt 21. november 2018

Jeg ønsket å gi tilbakemelding til Scandic som en privat mail, men siden jeg ikke fant en mailadresse på nettet konkluderte jeg med at denne tilbakemeldingen får gå offentlig.

Jeg har generelt god erfaring med Scandic-hoteller, men dette var dessverre under forventning.

Bra:
- Betjeningen var vennlige og service-innstilt. Når jeg kom med påpekning om feil på rommet var de veldig imøtekommen og gav nytt rom umiddelbart.
- Frokost var veldig god. Godt utvalg og gode smaker
- Sentral beliggenhet i Alta

Forbedringsområder (ref bilder):
- Det første rommet manglet ventildeksel slik at det blåste kald vind inn i rommet. Pga vind ute ble det veldig kaldt i rommet. Vi påpekte problemet og fikk nytt rom med en gang. Det som er spesielt er at det nye rommet hadde det samme problemet, men da tenkte vi at det ikke er nødvendig å be om enda et nytt rom.
- Vi hadde en dobbeltseng, men av en eller annen grunn hadde de lagt på to laken til enkeltsenger. Det betød at en måtte ligge på kanten til det ene lakenet.
- Det var tydelige fettmerket på sengegavlen. Tydelig at den ikke var blitt vasket.

Siden dette hotellet ligger rett ved siden av Thon, har mindre rom og en ikke kan gå tørrskodd inn fra parkeringsanlegget, forventer en at standarden på hotellet er god. Dessverre var det ikke slik.

Dette er ikke siste gang vi er i Alta, men om vi velger Scandic er usikkert.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, OKKorshamn
377jevgenim, Hotelldirektør på Scandic Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2018

Kjære gjest ( OKKorshhamn)

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding vedrørende ditt opphold.

Det er veldig leit å lese at ventilasjon på rommet ødela ditt helhetsinntrykk av hotellet.Dette skal vår teknisk avdeling få kontrollert i løpet av kommende dager.
Jeg kommer også til å følge opp din opplevelse av senger sammen med avdelingslederen det gjelder.

Det er imidlertid veldig hyggelig å lese at både vår innholdsrike frokostbuffet og servicenivå fra våre serviceinnstilte ansatte nådde opp til dine forventninger.

Takker igjen for tilbakemelding og håper at vi ser deg som gjest hos oss ved neste anledning.

Med beste hilsen
General manager