Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

På gjennomreise i Finnmark med start og slutt i Alta. Første natten hadde vi ett standardrom og en juniorsuite, siste natten en juniorsuite og en presidentsuite.

• Standardrommet er litt lite, men hyggelig, greit bad.
• Juniorsuite har eget soverom noe vi syntes var veldig deilig. Stue med sovesofa, lite kjøleskap, skrivebord og stoler. + for badekåper. Tv på både soverom og i stue.
• Presidentsuiten har absolutt alt man kan tenke seg. Stor og luftig, hyggelig innredet, bad med både badekar og separat dusj og wc, eget wc-rom ved inngangsdør.

Grei og rask innsjekk, men når vi kom, kom også veldig mange andre og tre heiser klarte ikke å ta unna, så etter lang venting valgte vi å gå trappen opp til 4 etasje med bagasje, litt ugreit akkurat det.

Frokost med stort utvalg og egen kokk som steker deg en deilig omelett :-)

Parkering på utsiden, kommunalt bad (Nordlysbadet) som nærmeste nabo, det er også Nordlyskatedralen og kjøpesenteret Amfi, og resten av Alta sentrum. Supersentralt

Rolig og stille så sant du ikke har rom rett over uteplassen ved baren.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, MElisabeth
377jevgenim, General Manager på Scandic Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

Kjære Elisabeth,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å dele dine erfaringer etter oppholdet ved Scandic Alta.

Vi er utrolig glad for å lese om at vi har klart å levere opp til dine forventninger.
Ønsker deg en flott høst videre og hjerteligst velkommen tilbake.

Mvh

Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Greit hotell med hyggelig betjening. God frokost. Ligger nært Nordlyskatedralen og sentrum. Lite støy fra trafikken. Godt med parkeringsplasser ved hotellet. Helt ordinære rom, men rent og ikke slitt.

Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, 614kenneth
377jevgenim, General Manager på Scandic Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2019

Kjære 614kenneth,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding.

Det er utrolig hyggelig å se at du har hatt et så flott opphold hos oss, og at både service og beliggenhet har falt i smak.

Ønsker deg en flott høst videre, og hjerteligst velkommen tilbake.

Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Vi skulle nyte en helg på en juniorsuite på dette
Hotellet. Vi var meget fornøyde med betjening og spesielt frokost. rommet har desverre store forbedringer. Det er ikke glass til å nyte et glass vin. Det er ikke kjøleskap. I tillegg fant vi en Stringtruse under sengen. Vi følte alt var skittent på
Rommet etter funnet under sengen. Dette er faktisk uhørt og er total svikt i renholdsrutiner. Meget skuffende.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 212tore
377jevgenim, General manager på Scandic Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2019

Hei 212tore,

Takker for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding.

Jeg er utrolig glad for å lese om at vår fantastiske frokostbuffet samt service fra våre servicevennlige medarbeidere har nådd opp til forventninger. Renhold er blant punktene vi setter øverst på agenda, og vi jobber kontinuerlig med å forbedre vårt hotellprodukt og rutiner. Jeg beklager på det sterkeste for at våre rutiner har sviktet under ditt opphold, og for at . Dine kommentarer kommer vi til å bruke i videre evaluering sammen med avdelingslderen det gjelder.
Jeg vil veldig gjerne rette opp ditt inntrykk av oss, og håper at du kan ta kontakt med meg direkte ( jevgeni.m@scandichotels.com) neste gang du planlegger et opphold i Alta, så skal jeg personlig sørge for at du får hyggeligere romopplevelse neste gang.

Ønsker deg en fin sommer videre og velkommen tilbake.

Anmeldt 7. august 2019

Vi ankom en resepsjon der en person aviste oss og flere andre. Må ta kassa oppgjør kom det før noen innsjekking. Måtte spørre om hvor lenge dette skulle ta. En 10 minutter kom det. Da vi endelig kom fram til innsjekking så fikk vi etter en del plunder bare ett nøkkelkort til rommet. Forklaringen var at dette rommet hadde bare ett nøkkelkort og det var det. Når man sa at vi trengte rom med to nøkkelkort så kom det en historie om at de skulle kontakte nøkkel kort leverandøren for å ordne dette. Følelsen etter innsjekkingen var elendig sammen med null informasjon om frokost, restaurant, parkering, hvordan nøkkelkort bruktes ved heis osv.
Rom var bra, men det ble mye plunder for oss med bare ett nøkkelkort. Frokost var ikke bra, kald varm mat smakte ikke bra.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Ole H
377jevgenim, General Manager på Scandic Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2019

Kjære Ole H

Takker for at du har tatt deg tid til å dele dine erfaringer vedrørende ditt opphold.
Service er et av våre aller største forkusområder, og på vegner av våre ansatte beklager jeg på det sterkeste for at vi har sviktet denne gangen. Svaret du fikk på din henvendelse er langt fra akseptabel, og dine kommentarer kommer til å bli evaluert sammen med avdelingslderen det gjelder.

Jeg håper at på tross av den noe uheldige opplevelsen, at du har hatt et ellers fint opphold, og at vi får muligheten til å ønske deg velkommen igjen neste gang du planlegger et opphold i Alta.

Ønsker deg en flott sommer videre og velkommen igjen.

Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Fin beliggenhet for hotellet midt i sentrum. Hotellet er stort. Rommene er ok og slik standard på scandic er å forvente. Men restauranten og spesielt frokosten er ikke tilpasset antall besøkende. Veldig fult og kaotisk under frokost. Mye frem og tilbake i resepsjon og restaurant for enkle henvendelser. Pluss for gratis sykler og nærhet til basseng, sistnevnte med rabatterte priser.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 65tommym
377jevgenim, Leder  på Scandic Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2019

Kjære gjest (65tommym)

Takk for at du tok deg tid til å dele dine erfaringer med oss.

Jeg er veldig glad for å se at du likte både hotellets beliggenhet og våre hotellrom.
Vi er midt i en veldig travel turistsesong med veldig mange gruppereisende. På de aller mest ettersuprte dager hender kan det være noen tidspunkt under frokostservering som kan være utfordrende. Neste gang anbefaler deg på det sterkeste å ta kontakt med våre resepsjonister og spørre om tidspunkter under frokostserveringer som kan være mindre hektisk.

Ha en flott sommer videre og velkommen tilbake.

Mvh