Destinia.com
Trip.comUSD 222
Anmeldt 1. mars 2020

Dato for oppholdet: februar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Jevgeni Mlinnikov, General Manager på Scandic Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2020

Anmeldt 24. februar 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
377jevgenim, General Manager på Scandic Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. februar 2020

Anmeldt 23. februar 2020 via mobile enheter

Rommet var enkelt, dyna var tynn, det var ikke stor pute, ei heller kaffe og te tilgjengelig på rommet. Det var også svært lytt mellom gang og rom, samt mellom rommet som var ved siden av mitt. Kunne høre samtalen som foregikk på naborommet. Det var greit renhold.
Frokosten var veldig god, beliggenheten var bra, og inn- og utsjekk gikk kjempefint.

Reisetype: Reiste alene
2  Takk, vatnecha

Kjære vatnecha,

Takker for at du hart tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding.
Våre standardrom er vårt rimeligste alternativ, og inkluderer ikke kaffe og te på rommet. Anbefaler deg på det sterkeste å prøve en av våre superiorrom eller våre suiter, som inkluderer bl.a kaffe og te, samt andre fasiliteter.
Det er utrolig gledelig å lese at både renhold og vår frokostbuffet nådde opp til dine forventninger.

Ha en flott vinter videre og velkommen tilbake.

Mvh

Anmeldt 3. februar 2020

Det var så og si ingen ventilasjon på rommet vi fikk. Rommet var ektremt varmt og uansett hva man gjorde så forble det alt for varmt. Eneste mulighet var å åpne vinduet. Med 8-9 minus grader og vind ute var ikke det et bra altenativ. Renholdet på rommet var og dårlig. Det lå deler av et knust glass inn under sengen. Frokosten er ganske så bra

Dato for oppholdet: januar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, 123orja

Hei 123orja,

Takker for tilbakemelding vedrørende ditt opphold hos oss.
Jeg må bare beklage for at vi ikke har klart å levere opp til dine forventninger denne gangen.
Dine kommentarer vedørende ventilasjon og renhold har jeg videresendt for videre oppfølging til avdelingsledere det gjelder.

Takker igjen, og håper at vi får mulighet til å se deg som gjest igjen ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen

Anmeldt 29. januar 2020

Hotellet ligger veldig sentralt i Alta.
Rommene er ikke store, men ok, Litt slitte. Gode senger.
Derimot var frokostbuféen imponerende. Her syns vi ikke noe manglet.
Veldig hyggelig betjening på alle områder

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, Arnhild K

Kjære Arnhild K,

Takker så mye for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding vedrørende ditt opphold. Utrolig hyggelig å lese at du vi har klart å innfri dine forventninger og at både service og belliggenhet har falt i smak.
Ha en flott vinter videre, og velkommen tilbake.
Med beste hilsen
Scandic Alta